איך כדאי ללמוד לנגן על גיטרה?

איך כדאי ללמוד לנגן על גיטרה?

מי שלומד גיטרה בכוחות עצמו, משיג יתרון ניכר אשר טמון בכך שהינו בעצם קופץ לתוך המים העמוקים בלי מצופים. לא קיים משעול יותר מיטבי ללמוד כל תחום בחיים שלכם, אל מול חוויה שלו על עצמכם.

כיצד ניתן ללמוד לנגן על גיטרה? הנכם שואלים כעת, תוך הרמת גבה אחת בסקרנות רבה. ובכן, לא קיים דבר מה שלא ניתן לאתר כיום ברשת האינטרנט ואף באפשרותכם להתחיל בכך שתתורו אחר מדריכים כתובים, אשר יבהירו עבורכם את הבסיס, כמו למשל – מה הינה פריטת סולו, מה הינו אקורד, מה הינו טאב, היכן ניתן לרכוש מפרט לגיטרה וכיוצא בזאת ומפה תתעניינו בסרטונים ביוטיוב, אשר יעניקו לכם הדרכה כיצד להחזיק את הגיטרה בצורה מיטבית והן כיצד יש לבצע אקורד אלמנטרי, תוך כדי ליווי של שיר שהנכם אוהבים במיוחד.

המגרעת טמונה בהיבט של השתפרות וכן האפשרות לשאול שאלות אשר מטרידות אתכם. במידה והנכם מצויים רק בראשית הדרך שלכם, פה הנכם בעצם די מגששים באפלה בניסיון לדעת מה הינו הכיוון המיטבי בשבילכם. במידה והנכם עשויים לפתוח למידה על אקורד או שמא פריטה בודדת יותר הולמת לראשית הדרך, מה הינו המקצב הכי מתקדם שעדיין הולם לרמה של ראשית הנתיב, מה הינו המקצב האלמנטרי אשר מומלץ לדעת מלכתחילה? וכיוצא בכך.

לימודי גיטרה דרך קורס מקוון ייתנו בידכם קבלת בסיס איתן, שממנו באפשרותכם להמשיך ללמוד באופן אינדיבידואלי ואף להתבסס על חומר חופשי אשר קיים בתוך רשת האינטרנט, כמו למשל – מדריך כתוב, המלצות על סטנדים לגיטרות, סרטונים ביוטיוב וכיוצא בכך. המגרעת של למידה מקוונת הינה הנימה הפרטית אשר לא קיימת והן זמן לימודים קצרצר. באופן זה לדוגמה בשיעור גיטרה עם מורה, ניתן להבין מה הכיוון וכן מה העדפות שלגם. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בהחלטה באם ללמד ראשית כל אקורד או פריטת סולו וכן להתבטא בבחירה של שיר בהתאם לטעם פרטי.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *