עצות של ערן פולק בנושא הכנסה נוספת בזמן חופשת הריון

הכנסה נוספת בזמן חופשת הריון

חופשות הן זמן קסום שמאפשר לנו לשנות אווירה, להגיע למקומות חדשים, לנוח מהעבודה. אבל חופשת היריון היא משהו אחר. זו תקופה שהיא מצד אחד מלאת רוך ושמחה אבל מצד שני, גם חווים בה תקופות של שעמום ולפעמים אפילו מצוקה. ערן פולק מספר כי אישה שיוצאת לחופשת היריון יכולה להרגיש מאוד פרודוקטיבית ואפילו מאושרת יותר אם תמצא לעצמה עיסוק מכניס. זה גם ממלא את הזמן עד שחוזרים לשגרה הרגילה וגם מעניק הכנסה נוספת שמאוד עוזרת לתא המשפחתי.

בלוג לנשים הרות

כל אישה חווה אחרת את תקופת ההיריון. אבל מה שכמעט כל אישה יכולה להזדהות איתו זה העובדה שיש לא מעט קשיים ולפעמים גם חרדות וחששות. זה נכון במיוחד בהיריון הראשון. מר ערן פולק מציע להפוך את הידע שצוברים בתקופת ההיריון לנחלת הכלל וגם – להרוויח מזה כסף. אפשר לפתוח בלוג אישי שבו מספרים על חוויות מההיריון פלוס טיפים שיעזרו להתמודד עם כל מיני קשיים. אפשר לפרט טיפים שיעזרו להתגבר על כאבים בגב או ברגליים. אפשר להעלות סקירות שיספרו על בדיקות שכדאי להכיר ועל ההשלכות. כדאי להוסיף הסברים לגבי הכנת הבית לקראת הלידה. בלוג שכזה יכול להיות סוג של ריפוי בעיסוק אבל הוא גם יכול להכניס אקסטה כסף. בלוג מצליח יכול להוות פלטפורמה לפרסומות ואפשר להוסיף גם תכנים נוספים, בתשלום.

בייבי סיטינג

אם את אישה שיכולה לתת מעצמה יותר, תוכלי להפוך את חופשת ההיריון לתקופה מיוחדת. הציעי שירותי שמרטפות (בייבי סיטינג) לשכנים, לחברים ולכל מי שזקוק לכך. שמירה על ילדים קטנים לא חייבת להיות עניין מפרך, למשל אם הטיפול הוא בזאטוטים שטרם למדו ללכת.

שיעורים פרטיים

כשאת בחופשת היריון, רבים אחרים עובדים מאוד קשה בבתי הספר או באוניברסיטאות. אם היו לך ציונים מצוינים, אם יש נושא או נושאים שבהם הם שולטת לאחר שקיבלת תואר או תעודת הסמכה, עשי מזה כסף. אפשר להעניק שיעורים פרטיים בכל נושא שבעולם, ולא רק בתחומים כמו חשבון, עברית, או גיאוגרפיה. אפשר להציע שיעורים פרטיים גם בתחומים אחרים כדוגמת נגינה או פיתוח קול. אפשר ללמד איור, כתיבה יוצרת או בישול. את השיעורים או הסדנאות אפשר להציע בבתיהם של הלקוחות אבל אפשר גם אחרת. אפשר להזמין את התלמידים לביתך כך שלא צריך לבזבז זמן או כוח על נסיעות, פקקי תנועה וכדומה.

אוהבת לצלם? רווח נקי

תמונות של נשים הרות הפכו לעניין מבוקש ומקובל. נשים בעלות ידע בצילום, אומר ערן פולק, יכולות להציע שירות מסוג זה, של צילום נשים הרות וצילום תינוקות. אבל אם חופשת היריון לא מאפשרת לך להתאמץ יותר מדי, יש חלופה אחרת. תוכלי למכור צילומים שונים שצילמת לאתרי אינטרנט. יש אתרים שמשמשים כמתווכים בין צלמים לבין מעצבים גרפיים ואם תמונות שצילמת ימכרו, תקבלי עמלה וזה הרווח הנקי שלך.

אל תעבדי קשה מדי

עם כל ההמלצות שלעיל, שמראות כי אפשר בהחלט ליהנות מהכנסה נוספת בזמן ההיריון, כדאי לזכור דבר נוסף. לא כדאי לעבוד קשה מדי ולא כדאי להפוך את חופשת ההיריון לתקופה שבה רודפים אחרי עוד שקל ועוד שקל. הרעיון הוא שההכנסה הנוספת תגיע תוך כדי עשיית דברים שאת נהנית מהם. את תעמיסי על עצמך יותר מדי וזכרי כי יש עוד הרבה דרכים נוספות להרוויח יותר. אפשר להעלות סרטוני הדרכה ליו טיוב בנושאים שונים או לעבור השתלמות בתחום המכירות ברשת, תחום שמגלם פוטנציאל הכנסות רחב במיוחד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *