דרמה רולר – למה אתם צריכים את זה?

המסת שומן

אחת הבעיות הנפוצות ביותר איתן אנחנו מתמודדים, בוודאי ככל שאנחנו מתבגרים ומזדקנים, אלו בעיות עור שונות אשר מחייבות אותנו לבצע תהליכי שיקום שונים על מנת שנוכל ליהנות, שוב, מעור צעיר, רענן וחזק. 

אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של תכשירים ואמצעים שונים שיכולים לעזור לנו בתהליך, מדובר על תכשירים עם מרכיבים טבעיים אשר מאפשרים שיקום של העור ואפילו אפשרות לייצר עור חלופי במקום העור הפגום. אך אם אנחנו רוצים להשתמש באלמנט איכותי, שבאמת יוכל לספק לנו תוצר טוב, ולאפשר לנו משיקום של העור כמו שצריך, הרי שעלינו להזמין דרמה רולר

דרמה רולר הוא מוצר, שמאפשר לנו למרוח תכשירים שונים על העור ולהגיע לכל מקום. מדובר על מכשיר רולר, אשר יש בו מחטים קטנים, הם מאפשרים להרוס באופן מבוקר את העור הקיים ולאפשר צמיחה של עור חלופי, עור חדש אשר נמצא מתחתיו. ניתן לבצע את התהליך באמצעות הזנה של תכשירים וחומרים שונים אשר מורחים על גבי העור או על גבי העור. בין היתר, ניתן להשתמש בחומר כמו סרום, שהרולר מצליח להחדיר אותו אל נקבוביות שונות בעור, וכך הוא נכנס אל השכבות הכי עמוקות שלו. 

כיצד רוכשים דרמה רולר בצורה נכונה

יש חברות שונות שמספקות דרמה רולר לשיער או לטיפוח העור, אך יחד עם זאת מוטב לרכוש את המוצר אך ורק במקום מוכר, מקום מקצועי שמעסיק אנשי צוות בעלי הכשרה וניסיון בתחום. חשוב לוודא שהרולר אכן מגיע חדש וקורי, עם כל החלקים הרלוונטיים, וכן חשוב לוודא שאכן מדובר ברולר שמכיל את כמו המחטים והפונקציות שאנחנו זקוקים להן. 

לפני סיום יש לציין, מוטב לקרוא על שימוש ברולר, לפני שניגשים לבצע את התהליך הטיפולי על מנת לא לגרום נזק לעור. 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *