מכשירי קוסמטיקה ביתיים

מכשירי קוסמטיקה ביתיים

יש מכשירים קוסמטיים מסוימים שגודלם הפיזי הוא קטן יחסית ולכן אפשר להשתמש בהם באופן שוטף בבית בהתאם לצרכים של כל אדם.

טיפול בפיגמנטציה בעור 

מכשיר בצורת עט אשר מגלגלים אותו על העור, התנועות של המכשיר יוצרות הקפאה של המקום ולאור הפעילות המאסיבית על העור, הרקמה מצטמקת וכך לאט לאט הכתם לא בולט עד שהוא מכוסה לחלוטין ונראה חלק מהעור.

מכשיר לעצירת הזדקנותו של העור באזור העיניים 

האזור הממוקם סביב העיניים נוטה להזדקן מוקדם יותר ממיקומים אחרים בגוף וזאת עקב העייפות הרבה של העיניים עקב חוסר בשעות שינה וסיבות אחרות.

עם המכשיר החדשני עוברים על השטח סביב העיניים ויוצרים שטח שהוא מבריק ובריא. הסיבה לכך היא שמבצעים המרצה של המרכיבים השונים בתוך הרקמה ובמיוחד באזורים שיש בהם כלי דם.

מכשיר אנטי אייג'ינג 

מכשיר הפועל למיצוק העור, למתיחתו וגם לטיפול בצלוליטיס. עיקרון הפעולה של המכשיר פועל באמצעות התהודה של גלי הרדיו ואין בו שימוש בקרינה כלל.

ניקוי עמוק של עור הפנים 

מכשיר ניקוי עמוק אשר חודר פנימה לעור הפנים וזאת באמצעות נקז אולטרה סאונד אשר מסוגל להגיע לנקודות העמוקות כדי לנקות אותן באופן מעמיק. הטכנולוגיה יוצאת הדופן מתוכנתת כך שיוצר יינון וכך ללא כל כאבים שכבת העור תהיה בריאה ומבריקה ותהיה תחושה של התחדשות. 

ביקור בקליניקה 

מעבר לטיפולים הביתיים אשר קל לבצע אותם עם המכשירים הללו, חשוב להגיע מדי פעם לקליניקה וליהנות מהטיפולים המקיפים בעור הפנים ובהסרת שיער אשר מתבצעים באמצעות ציוד לקוסמטיקאיות מקצועיות, מכשור חדשני שהגיע לא מכבר מחו"ל. המכשור פועל בטכנולוגיה יוצאת דופן שמאפשרת ליהנות משינויים רבים בגוף וזאת ללא תחושות לא נעימות וללא כאבים, לרווחתם של הלקוחות של הקליניקה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *