מסורבי משכנתא

מסורבי משכנתא

אין ספק כי נטילת משכנתא נחשבת לאחד הצעדים החשובים והמלחיצים ביותר בחיים. במציאות הנוכחית כמעט כל אחד חייב לקחת על עצמו משכנתא, על מנת לאפשר לעצמו לרכוש דירה בארץ. אם בעבר היה מספיק לעבוד קשה במשך מספר שנים ולחסוך את הכסף, הרי שהיום כמעט לאף אחד אין את היכולת להרוויח סכומים מסוג זה תוך שנים בודדות. לכן אין זה מפליא כי אנשים רבים ניגשים לבנק, על מנת לבדוק את הזכאות שלהם למשכנתא. ברוב הפעמים, אנשים מצפים לתהליך פשוט, מהיר וקל, היות ובסך הכול מדובר על הלוואה לטווח הרחוק. אך למעשה, לא מעט אנשים נתקלים בלא מעט קשיים שונים, לאחר קבלת האישור העקרוני מהבנק. מסורבי משכנתא הינם אותם האנשים, אשר קיבלו סירוב מהבנק לאחר האישור העקרוני, דבר שללא ספק שינה את כל התוכניות שלהם.

מסורבי משכנתא – מה ניתן לעשות?

קודם כל, חשוב להבין כי לא מדובר על גזירה משמיים, היות וניתן להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום של משכנתא למסורבים חברה מסוג זה יכולה לבדוק את הזכאות למשכנתא ולייעץ בהתאם למצב הנסיבות בשטח. חשוב להבין כי רוב האנשים יקבלו אישור עקרוני למשכנתא מהבנק, היות וקיימת תחרות גדולה בין הבנקים השונים. לכן רובם נוטים לספק אישור עקרוני, במטרה למשוך את הלקוחות. אך חשוב לדעת כי האישור העקרוני מוגבל בזמן, כך שהבנקים מחויבים לספק את הריביות המוצעות למשך 24 ימים בלבד. כמו כן, במידה ואחד הנתונים שנמסרו לבנק אינו מדויק, הבנק רשאי לבטל את האישור העקרוני. במקרים מסוג זה, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום, על מנת לקבל פגישת ייעוץ, ניתוח אנליטי, הגשת בקשה לבנקים ולגופים החוץ בנקאיים וליווי צמוד בהתנהלות מול הבנק.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *