סדנאות התפתחות אישית

סדנאות התפתחות אישית

ניתן לפרש את המונח התפתחות אישית מנקודות מבט רבות. מנקודת מבטו של הפרט, ניתן לראות זאת כבחירה מודעת לצמוח ולהתפתח על ידי הרחבת רמות המודעות העצמית והידע, זאת במטרה לשפר את איכות החיים או את השגת השאיפות.

סדנאות התפתחות אישית

התפתחות אישית, מנקודת מבט במקום העבודה, באה לעזור יותר במיקסום הפוטנציאל, שיפור הכישרונות ושיפור כישורי התעסוקה, זאת במטרה להיות יעילים יותר ולשפר את התפוקה.

ברשת ואתר של מרכז סטרונגר, תוכלו למצוא מספר סמינרים וקורסים מרתקים ומגניבים, שהם אינטראקטיביים ביותר ומתמקדים במגוון נושאים הקשורים להתפתחות אישית של הפרט והקבוצה. הם נועדו להיות מנוהלים בבית לקהל מצומצם בו ניתן לענות על הצרכים האישיים, ומשמשים לספק תובנה ממוקדת בתחום הנושא.

איך להתפתח אישית במקום העבודה?

קורס העצמה אישית יכול לתרום רבות גם למקום העבודה שבו אתם עובדים ובעצם מעבירים את רוב זמנכם במשך היום. דרך מקום העבודה תוכלו להתקדם יותר בחיים ומשכך, תצטרכו, לפחות חלק מכם, לקחת קורס בהעצמה אישית.

היתרון שיצא לכם מקורס כזה, במיוחד אם אתם מאלה שרוצים מאוד להתקדם במקום העבודה שלכם, הוא הצלחה שאינה יודעת גבולות, כיוון שברגע שאדם מאמין בעצמו, הוא יכול להגיע למקומות שהוא לא חשב להגיע אליהם.

למה חשוב לעשות מדיטציה?

כשנושא התודעה עולה, ישנם אנשים שעדיין מדמיינים שמדיטציה היא נחלתם של רוחות חופשיות שנהנות לדרג על שטיח דשא ארוג אי שם. אבל העובדה היא שאין שום דבר במדיטציית שקשור באופן ישיר למודעות. שיטות אלה לשינוי החיים היו קיימות כבר אלפי שנים, ולמעשה כל דרך רוחנית משלבת צורה כלשהי שלהן.

אף על פי שיש לה שורשים בבודהיזם , מדיטציית מיינדפולנס לא-חילונית הנהוגה כיום, נגישה לאנשים מכל הרקעים והאמונות. למרות הפופולריות המדהימה שלה, אתם עשויים לתהות עם עצמכם בשאלה: "אבל למה לי לעשות מדיטציה?" כדי להתחיל לענות על שאלה זו, אנו מביאים להלן כמה עובדות מעניינות על מדיטציה.

מדיטציה עושה אתכם מאושרים יותר

אנשים שעושים מדיטציה, בדרך כלל, מנהלים חיים מאושרים יותר מאלה שלא. ידוע שמדיטציה משפרת את זרימת המחשבות הבונות ורגשות חיוביים. אפילו כמה דקות של מדיטציה באופן קבוע, יכולות לעשות שינוי גדול.

עדויות מדעיות תומכות בטענה זו: מחקרים מקיפים נערכו על קבוצה של נזירים בודהיסטים תוך כדי מדיטציה. קליפת המוח הטרום-חזיתית של מוח הנזירים (החלק הקשור לאושר) נמצאה פעילה במיוחד.

איך להתנהל עם חרדות, מתח ודיכאון?

אין לזלזל בפוטנציאל הטרנספורמטיבי של מדיטציה. מחקרים שנערכו באוניברסיטת ויסקונסין הוכיחו שלמדיטציה יש השפעות פיזיולוגיות על המוח. לדוגמא, חוקרים מצאו כי החלק במוח המווסת מתח וחרדה, מצטמצם כאשר המדיטציה מתורגלת באופן עקבי. יחד עם זאת, הם חווים גם חרדה פחות משמעותית בגלל חוסר וודאות לגבי העתיד.

עוד מידע תמצאו בקישור: https://www.themarker.com/labels/1.8728609

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *