איך ניתן לחזות את ההצלחה של ספר

איך ניתן לחזות את ההצלחה של ספר

כאשר מבצעים את כל רבדי העשייה של הכנת הספר ושיווקו כיאות, קיים סיכוי סביר שהספר יהיה מוצלח והקהל ייהנה לקרוא אותו.

כתיבת הספר

כתיבת הספר אמורה להיות זורמת וקולחת בשטף, הדברים אמורים להיות מסקרנים ומרתקים. המטרה היא ליצור עניין כך שהספר יסחוף את הקורא והוא יקרא אותו בשקיקה, כדי לדעת מה קורה בהמשך הדרך.

כאשר ספר הוא משעמם ואין בו עניין, הקורא לא ירגיש צורך לסיים אותו ולכן יכול להיווצר מצב שהוא יזנח אותו ולא יסיים אותו.

כתיבת סיפור מרתק

כדי להגיע למודל האיכותי של הספר, הסופר שמספר את הסיפור יודע כיצד לכתוב זאת בצורה ייחודית, הוא משתמש בעברית נכונה שכיף לקרוא אותה ותמיד מספר משהו שהוא עמום ומלא במסתורין כדי שהקורא ישאף להגיע לנקודת השיא בסיפור. מי שיודע לכתוב בצורה יפה ומושכת יבצע זאת בעצמו ואילו אחרים יסתייעו בסופר שיכתוב עבורם באופן מקצועי והקוראים ייהנו מהקריאה.

עריכה ספרותית ולשונית

קיימת חשיבות רבה לנושא של הוצאת ספר שהוא בטיב מעולה ולכן מבצעים בו עריכה ספרותית ולאחר מכן עריכה לשונית. כאשר כל מילה וכל משפט נבדקים באופן מוקפד, התוצאה היא משובחת ונעים מאד לקרוא ספר מסוג זה. בנוסף, חלק בלתי נפרד מהתהליך הוא עימוד ספרים.

הכריכה של הספר

כאשר אדם מגיע לחנות ספרים ובוחן כמה ספרים כדי לבחור איזה לקנות, הוא קורא מה שכתוב על גבי הכריכה ומביט בגרפיקה אשר יוצרת את הכריכה. שילוב של המלל עם נראותו של הספר גם הם חלק חשוב בקבלת ההחלטה ואם בוצעה עבודה יצירתית בהליך הכנת הכריכה, הדבר ידרבן אותו לרכוש ספר זה.

לכן גם חשוב לדעת איך לבחור מוציאים לאור, כי מכלול של כל העבודות המקצועיות הללו ולאחר מכן יח"צ, שיווק והפצה, סוללים את הדרך להצלחה.​

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *