כל המידע על ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הינו ניתוח פלסטי אשר לו ביקוש רב. נשים רבות נותנות לנראות החזה משקל רב. גודל החזה וצורתו יכולים להשפיע באופן ישיר על תחושת הביטחון העצמי של האישה. נשים בעלות חזה גדול נחשבות פעמים רבות כמושכות יותר, אטרקטיביות יותר ומהוות יותר עניין עבור גברים. על מנת לחזק את הביטחון העצמי ואת תחושת הערך העצמי נשים רבות בוחרות לעבור ניתוח ובכך לספק לעצמן את המראה עליו הן חולמות עוד משחר ילדותן. למרות שניתוח מעין זה אינו נחשב למסובך ואינו דורש החלמה ארוכה מידי הוא יכול לגרום למספר סיבוכים. מידע מקיף בנושא תמצאו במאמר זה.

החדרת השתל

ניתוח הגדלת חזה נעשה על ידי החדרת שתל אל השד אשר מטרתו לספק לו נפח ולהרים אותו מעלה. ישנם מספר סוגי שתלים שונים הן מבחינת צורה והן מבחינת החומר ממנו הם מיוצרים. שני סוגי השתלים המוכרים ביותר הינם השתל העגול אשר צורתו העגולה מספקת נפח בחלקו העליון של השד ומקנה מראה נפוח יותר באזור המחשוף. שתל מסוג זה נחשב כאיכותי פחות כיוון שהמראה הנוצר בעקבותיו הינו מראה פחות טבעי. שתל נוסף הינו השתל האנטומי אשר צורתו הינה כשל "טיפה" ולכן הוא דומה יותר לצורתו של השד הטבעי. בנוסף, שתל זה מגיע בשלושה אורכים שונים וכך יכול להתאים לכל מבנה גוף. הנפח המתקבל בעקבות השתלה זאת הינו טבעי ורך יותר.

בנוסף, קיימים חומרים שונים מהם עשוי השתל. שתל אשר עשוי מסיליקון הינו שתל רך ומגעו דומה למגע הטבעי של השד לעומת זאת שתלים העשויים ג'ל לרוב יהיו חזקים יותר ונעימים פחות למגע ולכן התחושה שתתקבל בעקבות הניתוח תהיה פחות איכותית וטבעית.

ההתאוששות מהניתוח

למרות שמדובר בניתוח לא מסובך אשר ההתאוששות ממנו לרוב קלה חשוב לזכור שישנם מספר פרמטרים המשפיעים עליה. ישנה השפעה ישירה לסוג השתל, גודלו וכמובן סוג ההשתלה אשר נעשתה על אופן ההתאוששות. שתל גדול יותר ידרוש זמן החלמה ארוך יותר. כמו כן, בחודש עד חודשיים הראשונים לאחר הניתוח החזה ירגיש נפוח, קשה ולא נעים עד אשר הגוף יקבל את השתל ויאפשר לו לחזור לעצמו. ככל שהנפיחות שלאחר הניתוח תרד כך יתקבל מראה טבעי ונעים יותר.

סכנות אפשריות

כמו בכל ניתוח גם בניתוח מעין זה קיימת האפשרות לסיבוכים. הסיבוך המוכר והנפוץ ביותר בניתוח להגדלת חזה הינו האפשרות שתיווצר חוסר סימטריה הן בין השדיים והן בפטמות. זהו סיבוך מוכר אשר קורה לעיתים תכופות אך בעזרת תיאום ציפיות ושיחת הכנה עם הרופא המנתח ניתן להסיר חשש זה. כמובן שכל איש מקצוע עושה כמיטב יכולתו על מנת להוציא את הלקוחות שלו בצורה האסתטית והטובה יותר. בנוסף לכך קיימים מספר סיבוכים הנפוצים פחות כמו נפילה של השד, היווצרות של קפל או הצטברות של דם.

טווח עלויות

ניתוח הגדלת חזה הינו ניתוח אסתטי אשר הטווח העלויות שלו אינו קטן. מחיר ניתוח מעין זה נע לרוב בין 18000 ₪ לבין 25000 ₪. עלות הניתוח ממשתנה בין מנתח למנתח וכמובן בין סוג הניתוח וסוג השתל אשר נבחר. על מנת לקבל את המחיר המשתלם והטוב יותר עבורכן עשו תחילה סקר שוק בכדי לראות את התמונה השלמה. למרות שנראה שהסכום משולם רק לניתוח אבל עבור נשים רבות ניתוח זה נותן מקפצה משמעותית לביטחון העצמי ולדימוי העצמי שלהן ומאפשר להן לחיות את חייהן בצורה חזקה, משמעותית ואיכותית יותר ואין ספק כי עבור כך שווה לשלם כל מחיר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *