שאלות של מיניות – איך מתמודדים איתה

1517903-min

לא מעט בני נוער ואפילו אנשים מבוגרים, מתמודדים עם שאלות שקשורות למיניות שלהם. בין אם זה שאלות שעוסקות בנושא, מה בדיוק הם חשים, איך זה משפיע עליהם, זהות מינית, משיכה וסיפוק מיני, נטיות מיניות ועוד.

שאלות כאלה יכולות להשפיע על החיים באופן כללי, וכן הן יכולות להשפיע באופן נקודתי על היבטים שונים. הרי אם יש לבני נוער שאלות שקשורות למיניות שלהם, הן משפיעות עליהם בצורות שונות. למשל, זה יכול להשפיע על הקשרים החברתיים שלהם, זה יכול להשפיע על הדימוי העצמי, על האופן בו הם תופסים את עצמם ועוד.

חשוב מאוד להתמודד עם כל שאלה שקשורה למיניות בצורה נכונה, מכבדת ומכילה. זה נכון לגבי השואל וזה נכון לגבי האדם שעומד מולו ומבקש לעזור לו. אם הוא ידע כיצד לענות על השאלה, ייתכן מאוד שהוא יעזור לו להתמודד עם הבעיה בצורה נכונה, ואז הוא ידע כיצד להתמודד עם מכשולים וקשיים שונים במהלך הזמן.

 

איך מתייחסים לשאלות על מיניות

צריך לזכור, לא לכל אחד זה קל לעלות שאלות על מיניות, בטח לא לילדים ובני נוער, בפרט זה נכון כשמדובר על אנשים שמגיעים ממשפחות בהן לא היה נהוג לדבר על כך. לכן צריך לדעת כיצד להתייחס לשאלה וגם לשואל. יש לדעת לכבד אותו ולענות על השאלה בצורה מכובדת ומכבדת.

לא לכל שאלה יש תשובה, יש שאלות שהתשובות עליהן הן אישיות, פרטיות, התשובות צריכות להתייחס לגישה כזו או אחרת, ועדיין חשוב שהתהליך יתבצע באופן כזה שיהיה ניתן לעזור לשואל, ולספק לו את הכלים הנכונים להתמודד עם השאלה. חשוב לא להציג את השאלה כבעיה ולא להתייחס לתשובה כפתרון חד משמעי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *