5 מנות שיהיו להיט באירוע הבא שלכם

1899662-min

גם עכשיו כשהתנאים קצת מקשים על החגיגה, עדיין אפשר לערוך אחת בהתאם לתקנות. וגם אם אתם ממש מקבץ אנשים מצומצם, אין זה אומר שאתם לא יכולים ליהנות ממנות קייטרינג טעימות שהוכנו במיוחד עבור האירוע שלכם, מצומצם ככל שיהיה.

 

מתכננים את האירוע המצומצם שלכם? אלו הן 5 המנות שיהפכו את האירוע שלכם ללהיט

מגשי אירוח חלבי כשר

גם אתם רוצים שבאירוע שלכם יוגשו כל אבות המזון, הזמנת מגשי אירוח חלבי כשר לאירוע שלכם יכולה לספק לאלו ששומרים כשרות ליהנות לא פחות. מגשי אירוח חלביים יכולים להיות מאפים חלביים, חביתיות, מאפינס, פסטות ודגים. לכל מנה קיימת יצירתיות רבה ומחשבה רבה על האפשרויות הקיימות במאכלים החלביים.

 

מגשי אירוח פרווה כשר

תוכלו לצרף לאירוע שלכם מגשי אירוח שהם למעשה לא חלביים ולא בשריים המאפשרים לכולם ליהנות מהם, לא משנה מה קרה דקה אחת קודם. האפשרות להעשיר את מזנון האירוע מגשי אירוח פרווה היא מצוינת מאחר ואירוע טוב הוא אירוע המעניק כמה שיותר היצע לבאי האירוע, מפנק אותם, דואג להם ומוודא שיצאו שבעי רצון ושבעים.

 

מגשי אירוח דגים

דגים נאים, דגים מבושלים, דגים מטוגנים, סלטי דגים שונים ואפשר להמשיך עוד ועוד על האפשרויות שדגי הים מציעים לאירוע שלכם. בהתאם לאירוע תוכלו לבחור אם אתם מגשי דגים נאים או מגשי דגים מבושלים ברוטב שונה.

 

מגשי אירוח מתוקים

אחרי כל ארוחה טובה חייב להגיע הקינוח שיסגור את הפינה באופן הרמטי. על כן, אתם חייבים שבאירוע שלכם יהיו מגשי אירוח מתוקים. שוקולדים, מאפי שוקולד, גלידות ושאר מתוקים יעשו לאורחים שלכם ולכם טוב הלב ומתוק בפה.

 

מגשי אירוח טבעיים

לתחילת האירוע ולסיומו תוכלו להגיש מגשי ירקות ופירות שיתאימו לשעה בה כולם מכירים ומדברים זה עם זה עם כוס יין טובה וצלחת פתיחה. נשנושים קלילים לפני המנות הגדולות זה תמיד דבר כיף. בין אם באירוע ובין אם בבית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *