הסרת משקפיים בלייזר מולטיפוקל – האם זה מומלץ?

הסרת משקפיים

היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אש מעוניינים להסיר משקפיים בלייזר. מדובר על אחד הניתוחים הנפוצים והפופולאריים ביותר בשוק, היות ורוב האנשים היו שמחים להיפטר מהמשקפיים שלהם. מדובר ללא ספק על שדרוג משמעותי באיכות החיים, היות ואנשים שמרכיבים משקפיים נאלצים לא פעם להתמודד עם מגוון רחב של סיטואציות לא נוחות. מדובר למשל, על מצבים שבהם המשקפיים מקשים על הפעילות היומיומית, כגון ריצה, משחקי כדור ולמעשה כל סוג של פעילות גופנית. מעבר לכך, המשקפיים משנים את מראה הפנים ולא פעם מדגישים את הקמטים והקמטוטים השונים מסביב לעיניים. לכן אין זה מפתיע כי אנשים רבים היו שמחים להיפטר מהמשקפיים שלהם אחת ולתמיד, על מנת לשדרג את איכות החיים שלהם. עם זאת, ישנה תהייה לגבי הסרת משקפיים בלייזר מולטיפוקל, היות ולא כולם בטוחים ביעילות הטיפול.

הסרת משקפיים בלייזר מולטיפוקל – כל מה שחשוב לדעת בנושא

קודם כל, חשוב להבין כי אנשים רבים המגיעים לשנות ה- 40 שלהם, נוטים לסבול מקושי בראיה לקרוב. לכן אנשים שסובלים מהתופעה, זקוקים למשקפיים לראיה לקרוב, בנוסף למשקפיים לראיה לרחוק, אשר נחשבים לנפוצים במיוחד בגיל הזה. כתוצאה מכך, יש צורך להסתובב עם שני סטים של משקפיים, או לחילופין, להשקיע במשקפיים מולטיפוקל. משקפיים אלו מאפשרים לכל אדם טווחי ראיה שונים, הכוללים ראיה לרחוק, ראיה לקרוב וראיה למרחקי ביניים שונים. אך משקפיים אלו נחשבות ליקרות במיוחד ולא כולם מצליחים להסתגל אליהן. לכן טיפול הסרת משקפיים בלייזר יכול לסייע בבעיה, היות והוא מסוגל לחסוך את ההוצאה המיותרת. מדובר על טיפול אשר מכוון עין אחת לראיה לרחוק ואילו עין שניה לראייה לקרוב. חשוב לבחור ברופא איכותי ומנוסה, על מנת ליהנות מתוצאה איכותית ומוצלחת.

 

רוצים לשמוע עוד? מוזמנים להתייעץ איתנו

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *