איך לעצב חדר שינה זוגי?

חדר שינה זוגי

אין ספק כי המקום האינטימי ביותר בבית, זה שאנחנו נחים בו וישנים הוא חדר השינה, במקרה זה זוגי. זהו מקום המפלט האולטימטיבי, ורצוי שיהיה חדר נעים, משרה רוגע, ומעוצב נכון.

עיצוב החדר

על פי מבנה וגודל החדר יש להתאים ארון בגדים, מיטה זוגית, שידות ועוד. בכדי שהחדר ישדר חמימות וביתיות, כדאי ביותר לחפות את הרצפה בפרקט. במקרים בהם לא מתאפשר ובכל זאת כה משתוקקים לאווירה ביתית, ניתן גם למקם שטיח המתאים לעיצוב החדר זאת בכדי ליצור הרמוניה.

מיקום הריהוט

אין ממקמים את הרהיטים באופן אקראי, יש להתייחס למגוון פרמטרים על מנת להציבם במקום הטוב ביותר. כיום חנויות רהיטים אונליין מייצרות ומשווקות מיטות זוגיות מעור בשלל עיצובים, צורות וגדלים, ניתן לרכוש שידת איפור, מזרון נוח ועדיף אורתופדי, קומודות וכמובן חשוב לשלב בחדר וילונות, חפצי נוי, תמונות וכל מה שעושה לכם טוב בעיניים כאשר אתם נמצאים בחדר.

גוונים

חדר שינה זוגי כדאי שישרה רוגע, מקום בו ניתן להשתחרר מכל הלחצים היומיומיים והסטרס. בין הגוונים הרגועים ביותר ניתן להזכיר גוונים ירוקים, תכולים, גווני חום בהירים, בהחלט לא אדום או כתום בוהק.

סט לחדר השינה?

דווקא לא מומלץ. כדאי לשלב בין ארון, שידות, מיטה ושאר פרטי הריהוט, שיתאימו אחד לשני אבל יצרו גם גיוון ועניין. מה שהכי חשוב בנושא זה – לבחור רהיטים המתכתבים אחד עם השני.

מה באשר לאחסון?

אם חדרי שינה זוגיים הם גדולים, קל יהיה יותר לארגן אותם, אולם אם הם קטנים, יש להשקיע מחשבה בנושא האחסון ולמצוא פתרונות חכמים. בלא מעט בתים יש חדר ארונות, אם אין אחד כזה כדאי לרכוש ארון גדול דיו, גבוה עם פתרונות אחסון חכמים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *