עיצוב הזמנה לברית – תזמינו בסטייל

אלבום לברית

נולד לכם בן? אחרי התלבטות לא קצרה החלטתם שאתם רוצים לעשות לו ברית גדולה ויפה ולהזמין את כל החברים והחברות? חשוב לכם להזמין את כל קרובי המשפחה? אם כך, כדאי שתדעו שיש הרבה פרטים שעליכם לקחת בחשבון. צריך לבחור את המקום הנכון, את האוכל ואת המוהל, אך מעבר לכל אלה, צריך גם לתת את הדעת על עיצוב ההזמנה. אין ויכוח: אתם יכולים להזמין בימינו אנשים לאירוע גם בהודעת ווצאפ, אך האמת היא, שזה לא כדאי. אירוע כמו ברית זה אירוע מרגש ולכן, אם אתם יכולים להזמין את האורחים שלכם בצורה מכובדת ויפה, למה שלא תעשו זאת? 

איך מעצבים היום הזמנות לאירועים? 

בין אם מדובר על אירוע כמו ברית, בריתה או אירועים משמחים אחרים, ברור מדוע אתם תוהים איך נכון יהיה לעצב את ההזמנה המושלמת לאירוע. זו יכולה להיות הזמנה בכל סגנון שתרצו, אך מה שבטוח זה שצריך לשים לב לכמה אלמנטים חשובים, כמו למשל: 

  • מה יהיה התוכן הכתוב בהזמנה ואיזה פרטים תרצו לשלב בה 
  • באיזה צבעים אתם בוחרים 
  • האם יש גופן שיותר מוצא חן בעיניכם עבור הכיתוב לעומת גופנים אחרים 

שווה לראות דוגמאות שונות של הזמנות לאירועים we design וכך לקבל רעיונות עבור ההזמנה הכי יפה שתוכלו לעשות לברית של הבן שלכם. 

האם עיצוב הזמנות לברית עולה הרבה? 

אתם בהלם מכל ההוצאות שאתם עומדים להוציא לקראת האירוע? מחפשים דרך טובה לצמצם עלויות ולא לגמרי יודעים איך? אנחנו יכולים להבין אתכם. כדאי שתדעו: בכל מה שנוגע לעיצוב הזמנות לברית בסטייל, המחירים סבירים ביותר. אתם לא תמצאו את עצמכם משלמים יותר מידי ובנוסף, אם חשוב לכם לחסוך, נסו לעשות השוואת מחירים בין מספר בתי דפוס שיכולים לתת לכם הצעות מחיר מגוונות. 

אולי יעניין אותך גם עיצוב אלבום לברית

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *