זוגיות טובה: איך גורמים לזה לקרות?

1855209-min

לא פעם אנחנו יכולים לראות בסרטים ובסדרות אמריקאיות, זוגות אשר נאבקים על הזוגיות שלהם, זוגות שנאבקים שמערכת היחסים שלהם תשרוד והם יוכלו לייצר זוגיות טובה. לא פעם, הם מבקשים עצות ורעיונות מהורים או מאנשים מבוגרים שמקיימים זוגיות כזו. על פי רוב, האמירה שלהם לזוג הצעיר היא, זה לא דבר קל, צריך לעבוד על זה.

זה באמת נכון. בשביל לייצר זוגיות טובה, צריך לעבוד על זה כל הזמן. צריך להיות ערים לצד השני, צריך להיות ערים למצב, וצריך לדעת איך להתמודד עם הקשיים השונים. אין זוג שלא חווה קשיים, בין אם זה כתוצאה מציפיות שונות, שאיפות וחלומות אחרים, ילדים, עבודה או כל דבר אחר. לעיתים מדובר על קשיים קלים ולעיתים על קשיים גדולים ומסובכים, לעיתים מדובר בדברים שאפשר לפתור ולעיתים פחות.

לפני שנסביר כיצד יוצרים זוגיות טובות, איך גורמים לזה להתממש, חושב להדגיש, זה אפשרי וזה אמיתי. גם אם חווים משברים וחווים אכזבות, עדיין חשוב להאמין ולזכור, זוגיות טובות היא דבר שקיים ואפשר ליהנות ממנו.

 

איך יוצרים זוגיות טובה?

ראשית, תקשורת. בשביל לייצר זוגיות טובה, חייבת להיות תקשורת בין הצדדים. פתיחות, אמון, יכולת לדבר, יכולת להעביר מה מרגישים ומה חווים, בלי לחשוש מתגובה. התקשורת היא הדבר החשוב ביותר בכל קשר.

שנית, אמון. כל צד צריך להאמין לצד השני ולהאמין בו. מעבר לכל זה, כל צד צריך גם להאמין שיש לקשר תוחלת ואכן הוא יכול להצליח. אם אין אמון בסיסי, קשה מאוד לייצר זוגיות טובה.

שלישית, פרגון ותמיכה. כל צד רוצה שיפרגנו לו, יתמכו בו, ושהצד השני ידע לקבל אותו כמו שהוא, יתמוך בו ויעזור לו להתקדם הלאה.

 

לחצו כאן למידע נוסף על סדנת זוגיות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *