שעונים לנשים

שעונים לנשים

אף על פי שכל הנשים מסתובבות עם טלפון סלולרי שיש בו שעון דיגיטלי, אין כמו לענוד שעון אופנתי ויפהפה על היד להנאה מלאה.

שעונים לנשים 

נשים רבות נהנות מאד מהשעון שנמצא על היד שלהן ולכן הן לא תוותרנה על תכשיט זה ובדרך כלל כדי לדעת את השעה הן תסתכלנה על השעון ולא על הסלולרי. 

קיימים אין ספור דגמים של שעונים לנשים והיצרנים העולמיים מפתיעים לעיתים תכופות בדגמים חדשים, אופנתיים ומעוצבים. זו הסיבה שיש כמה שעונים לנשים בבית. חלק מהם מתאימים ליום יום ולכן הן עונדות פעם שעון זה ופעם שעון אחר. 

יש גם דגמים ייחודיים של שעונים לנשים אשר הם בעלי נראות אלגנטית ולכן הם מתאימים מאד לנסיעות ולבילויים. כל אישה מתאימה את השעון לבגד שהיא לובשת באותו ערב וכך הנראות הכללית שלה היא לא פחות ממושלמת. 

הנראות של שעונים לנשים 

יש שעונים עגולים, מרובעים ואליפטיים, בחלקן יש ספרות, קווים או ספרות רומיות. הבסיס הוא בצבע חלק או משולב בכמה צבעים כמו לבן, זהב, ורוד או שחור. הבסיס יוצר מראה יפהפה ושונה של השעונים.

קיימות שתי אופציות מובילות לאחיזה של השעון. הראשונה היא באמצעות שרשראות לנשים מדגם חוליות אשר מותאמות לקוטר היד של האישה הספציפית. החוליות קיימות בצבע כסוף, שילוב של זהב עם לבן או שילובים נוספים שמעניקים נראות יוצאת דופן לכל אחד משלל שעונים לנשים.

אופציה נוספת היא שימוש ברצועות עור צבעוניות. כדי ליצור פונקציונליות, הנשים רוכשות רצועות עור של שעוני נשים בכמה צבעים ועל פי רצונן הן שולפות את הרצועה הנוכחית ומתקינות במקומה רצועה בצבע אחר. זוהי פעולה קלה ומהירה אשר משנה לחלוטין את נראותו של כל שעון.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *