במה שונה אבקת חלבון לנשים מאבקת חלבון לגברים?

אבקת חלבון לנשים

אין  הבדלים מהותיים בין אבקת חלבון לגברים לאבקת חלבון לנשים אלא רק שינויים בצריכה וזאת לאור ההבדלים הפיזיים בין שני המינים.

לאור הרגלי הספורט שמתבצעים בדרך כלל כ – 3 פעמים בשבוע הן של הגברים ושל הנשים, כמות החלבון שמומלץ שיצרכו היא 2 גרם חלבון לכל קילוגרם ממשקל גופו של הגבר וצריכת החלבון של האישה היא כשלושים אחוז פחות מכך.

שימוש באבקת חלבון

החשיבה לגבי אבקת החלבון צריכה להיות מונעת מבחירת היעדים על פי הפעילות הגופנית וכמות האימונים השבועית וגם אם המטרה היא להשיג גוף חטוב או לבנות את השריר.

השימוש באבקת חלבון אצל גברים מסייע להגדלת מסת השריר שלהם ואילו אצל נשים השימוש באבקת חלבון מסייע להן בהתאם לסוג האימונים הספורטיביים שלהם. חלבון זה הופך להיות מרכיב חיוני כיוון שהוא מכיל ויטמין 6 B ברזל וגם חומצות אמינו.

אבקת חלבון והצריכה האישית

החלבון משמש השלמה של התזונה האישית כדי ליצור תזונה מאוזנת, תוספת והתאמה מקסימלית לשגרת היום יום אשר כוללת אימונים ולתפריטים אישיים שיש בהם חלבונים כמו מנות דגים, קטניות, ביצים ובקר.

צריכה של אבקת חלבון מעניקה לגוף חלבון בטיב מעולה שמתאים לכל אדם בהתאם לאימונים שלו ואין בו כמויות של סוכר, פחמימות ושומנים. לאור זאת אין צורך ליצור הבדלים מהותיים בין סוג החלבון שצורכים גברים ונשים, אלא רק לסווג את הכמויות על פי המבנה האנטומי של כל מתאמן.

השימוש באבקת חלבון מסייע מאד לנשים כדי להתגבר על עייפות ומעניק להן יכולות לתפקד טוב יותר בחיי היום יום ולכן כדאי לבצע ערבוב אבקת חלבון עם תוספות מומלצות כמו יוגורט, פירות, חלב ועוד.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

השארת תגובה