מה זה בדיוק כישורים חברתיים

1906759-min

כמעט כל אחד נולד עם יכולות ועם אפשרויות ליצור קשרים חברתיים. לא מדובר במשהו שההורים יכולים ללמד את הילד או מקצוע שלומדים בבית הספר. אך למרות שמדובר בתכונה שהיא לכאורה מולדת, יש הרבה מאוד אנשים המסתובבים בעולם שפשוט 'אין להם את זה'. הצרה הגדולה היא שהם כלל לא מודעים לבעיה שלהם. מבחינתם הם מתנהגים ממש כמו כולם והם לא מבינים מדוע ולמה החברה דוחה אותם, למה הם לא מצליחים לרכוש חברים ולמה גם כאשר הם מנסים 'לקנות' את החברים שלהם בתחילה על ידי ממתקים (כאשר מדובר בילדים קטנים) ובהמשך על ידי שוחד מסוגים אחרים כמו ארוחות, פינוקים, או אפילו מתנות גדולות וכסף, זה לא ממש הולך להם.

הסיבה הראשית היא שחברים לא קונים בכסף! גם אם הפינוקים שאדם מעניק לזולת מושך אותו לשמור על קשר עם החבר המפנק, זה עדיין לא מוביל לקשרי חברה אמיתיים ולידידויות אמת.

 

כישורים חברתיים לא קונים במכולת

חשוב לדעת שהדבר שמסייע לאדם לפתח קשרי חברות וליהנות מידידות אמת, הם למעשה כישורים חברתיים. כישורים חברתיים הם כישורים שמנווטים את האדם ומסייעים לו ליצור קשרי חברה טובים, ליהנות מיחסי חברה טובים ופשוט ליהנות ממעגלים חברתיים שיקיפו אותו באהדה.

למעשה מי שיש לו את זה, יש לו את זה. מי שלא זכה לטקט החברתי, חייב למצוא פתרון ודרכי התמודדות נאותים.

בדיוק לשם כך אנחנו מציעים את האפשרות ללמוד ולרכוש את הידע הכללי והמקיף בתחום הזה של כישורים חברתיים תוך הקנייה של מושגים שונים וכללים מוגדרים אשר יסייעו לאדם לקלוט את הקודים החברתיים.

 הורים ששולחים את ילדיהם ללמוד את התחום ולרכוש כישורים חברתיים, מעניקים להם מתנה עצומה לכל החיים.

 

פנו אלינו עוד היום – https://www.galsuccess.com/.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *