שעוני יוקרה

1500128-min

שעוני יוקרה הם לוקסוס שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. אלה הם שעונים אשר כשמם כן הם, יוקרתיים, מיוצרים מחומרי הגלם המשובחים ביותר, מעוצבים למשעי, ואם אתם באמת רוצים לרכוש לעצמכם או למישהו יקר לכם מתנה יוצאת דופן ומפתיעה, שעוני יוקרה הם רעיון טוב יותר מטוב.

 

מדוע שעוני יוקרה?

מן הסתם מאמר זה מיועד יותר למי שהוא בעל הון, שכן לא כל אחד יכול להוציא מהארנק אלפי דולרים רבים על שעון. אולם עדיין ניתן גם למצוא שעוני יוקרה שמחירם איננו בשמיים, או לחילופין לרכוש שעון יוקרה יד שנייה, הצעה אטרקטיבית לכל הדעות, ואף אחד לא יזהה שאין זהו שעון חדש לחלוטין.

 

איך בחורים?

הדרך היחידה לבחור שעון יוקרה על פי טעמכם האישי והתקציב הכספי העומד לרשותכם, היא באמצעות התרשמות, או פרונטלית או אונליין. קיימים כה הרבה סוגים וכה הרבה חברות, ועליכם גם לבדוק מחירים, אולי השעון שמצא בעיניכם יותר מכולם, הוא כה יקר שאינכם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש אותו? יש לבדוק את הנושאים הללו מראש.

 

כיצד נקבעים מחירי השעון?

מן הסתם, סוג השעון משפיע גם על המחיר. למשל, מאילו חומרים הוא מיוצר? האם מפלדה, טיטניום, שעון מזהב או שעון משובץ יהלומים? למעט התקציב הכספי שלכם, זכרו כי שעוני יוקרה אינם עוד שעונים רגילים, הם חזקים מאוד ועמידים ויוכלו לשמש כל אחד למשך שנים רבות. וישנם גם שעוני יוקרה במהדורה מוגבלת, כך שלא תיראו אותם אצל אנשים אחרים.

 

חברות יוקרה ליצור שעונים

כאן נזכיר כמה חברות ידועות של שעוני יוקרה: רולקס, ברייטלינג, אומגה, טודור, זניט, שעוני לונג'ין, מון בלאן, ואוריס. אלה הם שעוני היוקרה המובילים בעולם, כאשר שעון הרולקס משקיף על כולם מלמעלה.

 

לרכישה הכנסו עכשיו לאתר שלנו – שניידר תכשיטים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *