תערובת שמנים אתריים וההשפעה שלהם על המצב רוח

חומרי ניקוי לבית

לסביבה בה אנו נמצאים יש תמיד השפעה על מצב הרוח באותו רגע, וריחות רעים גורמים לעצבנות, חוסר ריכוז עצב ותחושת אי נוחות. הם גם מרחיקים אנשים ממקור הריח הרע ומחייבים טיפול מיידי. לעומת זאת ריחות טובים ונעימים משרים אווירה נינוחה וגורמים לאנשים לרצות להימצא בחלל בו הם שוררים. ריחות כאלה משפרים את מצב הרוח ומעניקים אנרגיות חדשות לגוף ולנפש. הדרך היעילה להפצת ריחות נעימים בחלל סגור היא באמצעות מפיצי ריח חשמליים או מפיץ ריח בעזרת אדים, אשר מתאימים לבתים וגם למשרדים ועסקים, ואת סוג הניחוח ועוצמתו תוכלו לקבוע בעצמכם מתוך מגוון האפשרויות הקיימות. 

בחירת תערובת שמנים אתריים

מפיצי הריח פועלים על בסיס תמציות ריח בשילוב עם שמנים, לפי בחירתכם. תערובת שמנים ארומטיים היא בעלת אפקט חזק במיוחד וגם בעלי אפקט בריאותי קבוע. שמנים אתריים ניתנים לרכישה במגוון ניחוחות ומקלים במקרה של הצטננות, חרדה לחץ מתח ועייפות, וגם גורמים להתעוררות מינית. לפני בחירת התערובת כדאי להכיר את כל המגוון ולקבל החלטה תוך התייעצות עם אנשי המכירות של החברה. אפשר גם לקבל דוגמיות להרחה. שמנים אתריים יכולים להיות אפקטיביים גם נגד יתושים. בחירה נכונה תשדרג את איכות החיים שלכם ותהפוך את הבית למקום נעים יותר וגם תרשים אורחים וחברים. ניתן גם לשנות את הבחירה לאחר שהריחות מיצו את עצמם ודורשים החלפת בקבוק.

רכישה מחברה אמינה

ברכישת שמנים אתריים תרצו לקבל את המוצר האיכותי ביותר, ולכן מומלץ לפנות אך ורק לחברה אמינה, אשר מציעה מגוון ניחוחות של תמציות ריח לשמנים אתריים במחירים שמתאימים לכיס שלכם. שחרות טוב יבוא לידי ביטוי באדיבות ובמקצועיות של נציגי החברה אשר יוכלו לענות לכל שאלותיכם. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *