סימני גיל המעבר אצל נשים

סימני גיל המעבר אצל נשים

נשים רבות המגיעות לגיל המעבר, עלולות לסבול מתופעות לוואי פחות נעימות. סימני גיל המעבר אצל נשים יכולים להתבטא בצורות שונות, מאחר וכל אישה חווה את התקופה הזאת בצורה מעט אחרת. בכל מקרה, חשוב לזכור כי ניתן לעבור את גיל המעבר בצורה קלה ונעימה יותר, מבלי לתת לתסמינים השונים לפגוע באיכות החיים ובתחושה הכללית. היום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של טיפולים שונים, אשר יכולים לסייע לכל אישה להתגבר על התקופה המאתגרת הזאת. אחת השיטות היעילות ביותר להתמודד עם התופעה, כולל הקפדה על תזונה מאוזנת, נטילה של צמחי מרפא מתאימים וטיפול מקצועי בדיקור סיני. בצורה כזאת ניתן להחזיר את הגוף לאיזון הטבעי שלו ולאפשר לו להתמודד עם המצב החדש בצורה האופטימלית ביותר. כדאי לזכור כי תקופת גיל המעבר מאופיינת בשינויים הורמונליים, אשר גורמים לתסמינים שונים, כמו למשל הפסקת המחזור החודשי.

סימני גיל המעבר אצל נשים – נקודות חשובות שכדאי להכיר

קודם כל, כדאי לדעת כי בסביבות גיל ה- 50 גוף האישה מתחיל להיכנס לגיל העמידה. מדובר על גיל שבו הגוף מתחיל להתנהל מעט אחרת, מאחר וישנם שינויים חדים במאזן ההורמונאלי. בתקופה הזאת הגוף מתחיל לייצר פחות אסטרוגן ופרוגסרטרון, אשר נחשבים להורמוני מין נשיים. כתוצאה מהפחתת היצור של ההורמונים האלו, המחזור החודשי נפסק ומתחילים תסמינים שונים המאפיינים את גיל המעבר. למשל, לא מעט נשים סובלות מתופעה של גלי חום, אשר עלולים לגרום לתחושת חום חיצונית אפילו בימים הקרים ביותר של החורף, קראו אודות טיפול בגלי חום. כמו כן, נשים רבות סובלות ממצבי רוח קיצוניים, אשר משתנים לעיתים תכופות. בנוסף לכך, תקופה זו מאופיינת בעייפות וקשיי שינה שונים, חוסר שקט וחוסר ריכוז, עלייה במשקל הגוף, נשירת שיער, יובש כללי ויובש באזור הנרתיק, כאבי ראש ועוד.

לסיכום, סימני גיל המעבר אצל נשים יכולים לכלול תופעות רבות ומגוונות, אשר פוגמות באיכות חייה של האישה ובתחושה הכללית שלה. כדאי להדגיש כי ניתן היום למצוא פתרונות רבים למצב, כאשר הרפואה הסינית נחשבת לאחת האופציות הטובות ביותר. באמצעות דיקור ניתן לשפר משמעותית את המצב ולהפחית את הופעת התסמינים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *