איזה צלחות חד פעמיות הכי טובות קיום בשוק?

צלחות חד פעמיות

קיימים בתחום המוצרים החד פעמיים יצרנים רבים ולפני הקנייה חשוב לבחור ביצרן אשר מבצע את הייצור מחומרי גלם מעולים. 

צלחות חד פעמיות מפלסטיק

הצלחות הנמכרות ביותר הן צלחות חד פעמיות מפלסטיק שקיימות במבחר גדול מאד של גדלים לשימושים שונים, צלחות קטנות, גדולות, לפתניות. בדרך כלל הם בצורות עגולות או אובליות ומותאמות גם למוצרים חמים וגם למוצרים קרים.

צלחות חד פעמיות מקלקר

קיימות גם צלחות חד פעמיות שעשויות מקלקר בקטרים של 10-9 אינטש. אלו צלחות איכותיות יותר והן קיימות במגוון רחב מאד של גדלים הן קטנים והן גדולים ודגמים, צלחות גדולות, צלחות קטנות אובליות עבור הסלטים, קערות ומגשים בצורות גיאומטריות שונות. מייצרים אותן בשלל צבעים ועם עיטורים וציורים כך שהן מתאימות מאד לאירועים, מסיבות וחגים. איכותן הגבוהה נוצרת מכיוון שמייצרים אותן עם עטיפת למינציה

צלחות חד פעמיות מקנה סוכר

לאחרונה הוחל גם בשיווקן של צלחות אשר עשויות מקנה סוכר. מדובר בצלחות מתכלות אשר עשויות מקנה סוכר ולכן הן שומרות על איכות הסביבה. הן עשויות מחומרים טבעיים וכן הן באיכות מעולה. היתרון שלהן הוא שאפשר לחמם באמצעותן גם מזון במיקרוגל.

אפשר לרכוש צלחות מסוג זה בגדלים שונים בקטרים שבין 10-7 אינטש וגם אובליים עבור מרק או סלטים. 

כיוון שמדובר צלחות חד פעמיות מתכלות וכך הן לא יוצרות נזק לקרקע כמו מוצרי פלסטיק, ציבור רחב מעדיף לרכוש אותן ולכן מבחינתם אלו הן צלחות חד פעמיות הטובות ביותר כעת בשוק. 

צלחות מעץ 

צלחות מעץ הן יפהפיות ומרשימות מאד. בדרך כלל הן מיוצרות בצורה מוארכת וקיימות בכמה גדלים. איכות החומר מאפשר להניח עליהן מוצרים חמים או קרים.

אולי יעניין אותך גם לקרוא על רדיד אלומיניום

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *