איך לבחור תכשיטים לכלה?

טבעות נשים

בחירת תכשיטים לכלה הינה פעולה אשר חייבת להיעשות בתשומת לב ומתוך מחשבה עמוקה. ולמה? כי מדובר בתכשיטים שאמורים לשמש אותה לתקופות ממושכות בחייה מלבד הערך הסנטימנטלי שיש להם. כמו כן, הם חייבים להיות מרשימים מאוד בכדי שהיא תוכל לענוד אותם בחתונה שלה וכל האורחים יתפעלו ויתרשמו מהם לטובה.

 

התאימו את התכשיט למקבלת

לכל אחת יש טעם שונה וכל אחת מתחברת לסגנון אחר של תכשיטים. אז כאשר אתם מעוניינים לרכוש תכשיטים לכלה, כדאי מאוד לא לעשות לה הפתעה ולהביא אותה אל החנות יחד איתכם ולבחור ביחד איתה את התכשיט האהוב עליה ובסגנון שהיא מתחברת אליו. אלא אם כן, אתם מכירים אותה היטב ובחוטים כי תצליחו לקלוע לטעמה גם בלי שהיא תגיד לכם בדיוק מה היא אוהבת.

 

מבנה גוף והקשר שלו לסוג התכשיטים

מבנה גוף הינו פרמטר חשוב מאוד שיש להתייחס אליו כאשר בוחרים תכשיטים לכלה. רוצים דוגמא? בבקשה. עגילים ארוכות מאוד – מצד אחד, הן מתאימות ומרשימות לכלות בעלות צוואר גבוה, אך מנגד, אינן מחמיאות לבנות עם צוואר נמוך יחסית. כך גם צמידים, טבעות, שרשראות לנשים וכל שאר התכשיטים – ההתאמה של התכשיט למבנה הגוף היא קריטית מאוד ומשפיעה במיוחד על המראה שמתקבל.

 

חשוב! להתמקד בקטגוריה של תכשיטים לכלה

כלות מתקשטות בתכשיטים ייחודיים ומותאמים בדיוק ליום הגדול שלהן ולתפקיד אותו הן ממלאות ביום הזה. ובשל כך, כאשר נכנסים לחנות לצורך רכישת תכשיטים לכלה, חשוב להתמקד בקטגוריה של תכשיטים לכלה. בקטגוריה זו יש את התכשיטים היפים ביותר והמתאימים ביותר לכלות. על כן, כאשר מעוניינים לרכוש את התכשיט המתאים ביותר, יש להקפיד לבחור אותו דווקא מתוך המלאי שקיים בקטגוריה זו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *