נעלי כלה נוחות

נעלי כלה נוחות

כחלק מכל הקניות והסידורים שיש לכן לפני היום המרגש כל כך – יום החתונה שלכן. חשוב לזכור ולחשוב בשימת לב מרובה על עניין הנעליים. כל אחת רוצה וחולמת להופיע בחתונה שלה בלבוש יוקרתי ומכובד. אך חשוב לזכור כי לא כל אחת יכולה ומסוגלת לנעול כל סוג נעליים.

ישנם סוגי נעלי כלה רבים. נעלי עקב בגבהים שונים, גבוהים ונמוכים. נעלי פלטפורמה, נעליים אורתופדיות וכדו'. לכל אחת ישנם צרכים שונים, ישנם כאלו שמסיבות שונות אינם יכולות לנעול נעלי עקב, אם בגלל כאבי גב ואם מסיבות אי נוחות וכדו'.

נעלי כלה נוחות

בנוסף לרצון למצוא את הנעליים היפות ביותר, חשוב גם למצוא נעלי כלה נוחות. בהתאם לסוג האירוע והמיקום. כדאי לבחור נעליים שיתאימו להליכה וריקוד על רצפת האולם, גן האירועים או האדמה בחיק הטבע.

כמו כן חשוב לחשב את שעות החתונה ומתי במשך היום זה הולך להיות. כמו כן מזג האוויר הצפוי ליום החתונה.

אז למה כל כך חשוב להשקיע בנעלי כלה?

ראשית כל אחת הרי רוצה להיראות בחתונה שלה "סוף הדרך" ולדפוק הופעה מרשימה ומכובדת. לנעליים חלק חשוב בעיצוב המראה שלכם, בגובה ביופי וכו'.

כמו כן מכיוון שבדרך כלל את בחירת הנעליים תעשו לאחר בחירת השמלה, כדאי למצוא נעליים תואמות לגזרה ולדוגמה. מומלץ למדוד את הנעליים של נעלי ארו יחד עם השמלה, שתוכלו להבין איך זה יושב עליכם.

בעת מדידת הנעליים, על מנת לוודא כי נעליים אלו נוחות לכם ומתאימות לכף הרגל שלכן. כדאי להישאר איתם למשך מספר דקות. תנסו ללכת איתם קצת, להסתובב ולרקוד איתן.

נעלי כלה נוחות יעניקו לכם את הנוחות המרבית בלי להתפשר על היופי שהחתונה באמת תהיה חוויה מרגשת ובלתי נשכחת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *