אילו טבעות מתאימות ליום החתונה פרט לטבעת האירוסין?

טבעות נשים

יום החתונה כולו סובב סביב טבעת הנישואין אותה החתן עונד לכלתו מתחת לחופה. הטבעת מסמלת את קשר הנישואין כך שתרצי להעניק לה מקום משמעותי במראה שלך. רוב הכלות מקפידות להשאיר את כף היד בה החתן עתיד לענוד את הטבעת ריקה מטבעות נוספות. על כף היד השנייה או לפני טקס החופה הכלה תוכל לענוד טבעות ולהעשיר כך את המראה. תכשיטים מצליחים להפוך שמלת כלה קלאסית ופשוטה למיוחדת ומוסיפים משהו משלך לאירוע כולו. אם את מחפשת את הטבעת הנכונה לחתונה – הגעת למקום הנכון. 

טבעת עדינה או גדולה?

כלה ביום חתונתה זוכה לתשומת לב רבה כך שגם אם תבחרי לענוד טבעת קלאסית ופשוטה – את יכולה להיות בטוחה שהטבעת תהיה משמעותית. טבעות מומלצות לכלות ביום החתונה מעוצבות בסגנון קלאסי ויוקרתי. על הטבעת להיות מסוגלת לנצנץ בתמונות ולגרום לך לזהור. טבעת גדולה ובולטת משתלבת נהדר עם שמלת כלה סולידית ומאופקת. אם בחרת שמלה פשוטה את מוזמנת לשדרג אותה עם טבעת שמשלבת אבן חן יפיפייה. 

איך מודדים מידה של טבעת?

ממש כפי שלא נלבש שמלת כלה מבלי לבצע תחילה מדידות והתאמות – כך גם לא נגיע אל יום החתונה מבלי למדוד תחילה את הטבעת ואת כל שאר התכשיטים. על הטבעת להתאים בצורה מדויקת למידת האצבע בכדי שהיא תהיה נוחה. טבעת קטנה עלולה לגרום לתחושת אי נוחות בעוד טבעת גדולה עלולה ליפול מהאצבע. 

איפה כדאי לקנות תכשיטים לכלה?

מעצבות תכשיטים ישראליות מכירות טוב מכולם את הכלה הישראלית, את האקלים, את סוגי האירועים ואת סגנון הלבוש. חפשו את אותן מעצבות שיודעות להתאים את התכשיט הנכון לכל כלה. מותר לך לענוד טבעות נוספות פרט לטבעת הנישואין, ממש כמו שמותר לך לענות שרשראות נשים וגם עגילי נשים. אז אל תוותרי על ההזדמנות להיראות הכי יפה בעולם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *