כל הטיפים לצילום מוצרים

כל הטיפים לצילום מוצרים

השקתם מוצר חדש לעסק? ברכות והרבה הצלחה. אתם וודאי יודעים כי כדי לשווק את המוצר החדש עליכם ליצור את מודעות הפרסום הנכונות לכך, כאשר לתמונות שיציגו את המוצר יש תפקיד מהותי וקריטי בהצלחת הפרסום והמיתוג של המוצר שיצא לשוק. זכרו כי צילום מוצרים לצרכי שיווק ופרסום לא יכול להיעשות בצורה אגבית, לכן מהרו להחזיר את הסמארטפון לכיס וקראו את הטיפים הבאים:

צילום מוצר על גבי רקע לבן

מוצר המוצג על גבי רקע לבן יבלוט הרבה יותר לעומת הצגתו ברקע אחר, יפה ככל שיהיה. לכן בתהליך הצילום של המוצר יש לבחור רקע לבן שיהיה מאחוריו, או לחילופין לבצע עריכה לתמונת מוצר קיימת ולהוסיף באמצעות תוכנת עריכה רקע לבן שיוסיף עומק לתמונה ולמוצר. לרוב תמונות על רקע לבן ישמשו לצורך פרסומו ברחבי הרשת, במיוחד אם הוא מפורסם באתרי סחר

צילום תקריב של מוצרים

הדרך הטובה ביותר להמחיש את המוצר הפיזי עבור קהל הצרכנים היא באמצעות תצלום תקריב של המוצר, כך שהם יוכלו להתרשם מהאיכות, טקסטורה והיופי של המוצר המוצג לפניהם. מומלץ להוסיף לתמונת התקריב אלמנטים מעוצבים שיוסיפו לייחוד שלו, אותם ניתן להוסיף באמצעות פוטושופ או תוכנות עריכה אחרות.

צילומי אווירה למוצרים

דרך נוספת שתאפשר לצרכנים לקבל המחשה למוצר המפורסם היא באמצעות תמונות אווירה של המוצר, שיצליחו להעביר את המסר הנכון וישכנעו את הלקוחות כי גם הם צריכים מוצר כזה. למרות שמדובר על תמונה סטטית, צילום האווירה מוכרח להמחיש קונספט מסוים, אותו ניתן להשיג בליווי אלמנטים שיתווספו לתמונה כמו רקעים, מיקום וכו'.

צילום מוצרים באמצעות צלם מקצועי

צילום מוצרים דורש מקצועיות, ניסיון וירידה לפרטים הקטנים ביותר. לכן הדרך להפיק תמונת מוצר איכותית ביותר היא באמצעות חן ברקוביץ' צלם מוצרים מקצועי שיידע להשתמש בטכניקות המתאימות להפקת תמונה מושלמת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *