קורס פסיכומטרי אונליין

קורס פסיכומטרי אונליין

פסיכומטרי הוא מבחן המיועד לבחון את יכולות הלימוד של אדם מסוים ולהציג ציון המשלב בין היכולות הלימודיות ועמידה תחת לחץ לבין ידע מסוים במקצועות הלשון, מתמטיקה ואנגלית. ציון הפסיכומטרי יכול להוות את קרש הקפיצה שלכם לקבלה ללימודים גבוהים והוא במידה רבה ישפיע על הדלתות שיפתחו בפניכם לאפשרויות הלימוד השונות. עד לשנים האחרונות קורס פסיכומטרי היה מתנהל לרוב במרכזי לימוד המעבירים קורס זה בצורה פרונטלית כמו בלימודים בבית הספר או בכיתה במכללה/באוניברסיטה. כיום יש קורס פסיכומטרי אונליין והוא בעל יתרונות רבים וטובים עבור הסטודנטים ואפילו עבור המרצים.

היתרונות של לימוד קורס פסיכומטרי אונליין:

  • לימודי זום בקבוצות קטנות – מגדיל את הסיכוי להצלחה על ידי קבלת יותר תשומת לב. כל מרצה עובד עם קבוצה קטנה יותר של תלמידים. כאשר הכיתה גדולה קשה יותר להתעכב על נושאים מסוימים הקשים לחלק מהתלמידים ובכיתה קטנה יש יותר זמן המוקדש לכל אחד ולכן גם מדובר בשיעור סובלני ומיטיב יותר עם התלמידים.
  • השיעורים מוקלטים – ולכן ניתן לחזור אליהם בכל רגע שאתם רוצים. ניתן להריץ את ההקלטות שוב ושוב ולהתעכב על נושא או תרגיל מסוים או שיטת לימוד מסוימת. תרצו לצפות בשיעורים בזמן שנוח לכם? תוכלו לעשות זאת עם השיעורים המוקלטים.
  • אין צורך לבזבז זמן על נסיעות והתארגנות כדי להגיע פיזית אל מקום הלימודים.
  • אין הפרעות של תלמידים ברקע כמו שיש בכיתה רגילה מה שעשוי להוציא אתכם מהריכוז.

כיצד זה עובד?

נרשמים לקורס פסיכומטרי אונליין ונהנים מקורס של 20 מפגשי זום, שכל מפגש אורך כ-3 וחצי שעות. אותם מרצים מעולים המלמדים גם קורס לבגרות באופן מקוון את הכיתה הפרונטלית יעבירו את השיעורים בזום בצורה פרטנית יותר. ייערכו גם סימולציות ותרגולים בהתאם כמובן. ספרי הלימוד יגיעו אליכם עד פתח הבית עם שליח. כל שנותר הוא להתחיל ללמוד!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *