מתי צריך להשתמש ברובוט חיתוך שורשים בביוב וכמה זה יעלה לכם

מתי צריך להשתמש ברובוט חיתוך שורשים בביוב וכמה זה יעלה לכם

חיתוך שורשים בביוב ובצנרת יכול להתבצע עם רובוט ממוקד שיחתוך את השורשים באופן יסודי מרחוק. הרובוט מסוגל לבצע עבודה שהיא מאוד מדויקת שאיננה פוגעת בצינורות הביוב. מדובר ממש בעבודה שהיא סוג של עבודה כירורגית עם רמת דיוק מאוד גבוהה שחוסכת עבודה רבה פיזית. הרובוט יבצע חיתוך לפי זוויות מדויקות והוא בעל יכולת ניווט טובה מאוד בתוך השטח עם השורשים. 

במקרים שבהם השורשים כבר חדרו ממש אל תוך מערכת הביוב נדרש לחתוך אותם משום שהדבר יכול להסב נזק רב למערכת. חדירת שורשים ממש אל תוך קו הביוב דורשת טיפול מידי ותוכלו לטפל בבעיה במהירות באמצעות רובוט חיתוך שורשים. 

ניתן לשלב רובוט חיתוך יחד עם פעולות נוספות לטיפול בביוב כמו למשל עם טכניקות לפתיחת סתימות שמספקת חברת רובוטק

כמה זה יעלה 

העלות לרובוט חיתוך שורשים בביוב יכולה להגיע עד אלף ומשהו שקלים, והחל מכמה מאות שקלים, תלוי בשטח ובכמות העבודה. במידה ותשלבו גם טכניקה אחרת של פתיחת סתימות יש להוסיף את העלות הנוספת. 

והנה כמה טיפים כדי לנסות למנוע את המצב שבו נדרש לחתוך שורשים בביוב. חשוב מאוד לבצע פעולת תחזוקה לביוב  ולהחליפו במידת הצורך. כמובן שיש לכך עלות אך זוהי הפעולה היסודית ביותר לביוב.

חשוב להשתמש בחומר שנוגד שורשים במערכות ביוב – מדובר בפתרון בכלל לא יקר אך כמובן שהוא נותן פתרון ראשוני ולא עמוק. חומר מסוג זה הוא כימיקל או תערובת של כמה כימיקלים שאחת לשנה יש לשפוך אל מערכת הביוב. המחיר הוא כמה מאות שקלים ולא יותר מכך. 

ניתן גם לבצע פעולת כרסום לעצים וכך למנוע את השורשים שיחדרו לביוב – באמצעות גנן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *