אימון אירובי: מה עושים וכמה קלוריות שורפים?

אימון אירובי שורף קלוריות

 

אם אתם רוצים להוריד במשקל, בין אם זה הורדה במשקל באופן כללי ובין אם אתם ממוקדים בשריפה של אחוזי השומן ותהליך חיטוב, אירובי יכול לסייע ולהאיץ את התהליך בצורה משמעותית.

כמובן שאימון אירובי לבד אינו מבטיח ירידה באחוזי השומן. בראש ובראשונה עליכם לוודא שיש לכם תוכנית תזונה גמישה שמתאימה לאורח החיים שלכם ושתומכת ביעדי הדיאטה שלכם. רק לאחר מכן, אפשר להרכיב תוכנית אימונים אירובית שתסייע לכם להאיץ את התהליך ושריפת השומן בגוף.

אימוני אירובי מתחלקים לסוגים שונים כאשר בכל אחד יש שריפת קלוריות שונה.

רוצים לדעת עוד על כך? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

אימון אירובי:

אימון אירובי הוא אימון שעובד בעיקר על סיבולת לב ריאה בגוף. זאת לעומת אימון אנארובי שבו המערכת שמספקת חמצן לגוף בזמן הפעילות היא שונה. זו מערכת שמפעילה יותר כוח בשרירים מאשר מאמץ מתמשך שתלוי באספקת חמצן.

אבל זה לא מה שאמור לעניין אתכם. השורה התחתונה היא שאימון אירובי גורם לגוף מאמץ שמשיל ממנו לא מעט קלוריות כאשר עושים את זה בצורה נכונה עם ציוד ספורט מקצועי.

למשל, נניח ואתם רצים על הליכון  40 דקות 3 פעמים בשבוע. כל ריצה כזו שורפת כמה מאות קלוריות. נניח שתפריט התזונה שלכם מפחית לכם בכל יום 500 קלוריות מסך הצריכה היומית הכולל שלכם. כאשר אתם עושים גם ריצה אתם מעלים את הגרעון הקלורי ל1000 קלוריות ביום וכך, שריפת השומן היא מהירה יותר.

האימונים שנחשבים טובים ביותר להאצת התהליך של שריפת השומן זה בדרך כלל אירובי בעצימות גבוהה. אלו תרגילים שיכללו ספרינט למרחקים קצרים, מנוחה ועוד ספרינט וכן על זה הדרך ואפילו שימוש בעוגן לדלת לאימונים.

לסיכום, כדי להשיג את היעדים שלכם בתחום הכושר, מומלץ להתייעץ עם מאמן מקצועי שיכוון אתכם.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

השארת תגובה