ברכת השחר לנשים

ברכת השחר לנשים

בבוקר, מצאת החמה, יהודי מחויב בתפילה להשם. תפילת שחרית היא התפילה שתיקן אברהם אבינו ומאז, אנחנו קוראים בכל בוקר את התפילה הזו ומכוונים את כוונותינו אליו. גם ברכת השחר לנשים היא מעלה עצומה שכדי לפתוח איתה את היום.

ברכת השחר לנשים

יש משהו בתפילה שיוצאת מהלב. ברוב המקרים, אנחנו חוטפים את מילות התפילה ולא שמים לב כמה אנחנו מפספסים בזמן שאנחנו רק רוצים לדבר ולהודות לקדוש ברוך הוא.

ברכת השחר לנשים היא חלק מהברכות אותם מברכים בכל בוקר בתפילת שחרית את הקדוש ברוך הוא, והיא זו שדרכה אנחנו מתחילים את היום.

התפילה מגנה עלינו

ההגנה היא שלנו רק לצורך השאלה. עלינו להתפלל להגנה על יקירינו כל יום. התפללו על יקיריהם בשמם, לפחות על אחד מהם. אנחנו יכולים להתפלל יותר מדי עבור אדם אחד ואת זה, נרצה לעשות מתוך סידור מהודר עם אותיות גדולות.

לפעמים כדאי להכין רשימה של כל האנשים שאתם צריכים להתפלל עליהם כל יום. פעולה זו לא רק מציעה לנו הגנה, אלא גם מהווה דוגמה מצוינת לילדינו.

התפילה מביאה פריצות דרך בחיים

אחד ההיבטים החשובים ביותר של התפילה בחיים שלנו, הוא פריצות הדרך שמגיעות איתה. לפעמים, אנו עומדים בפני נסיבות הרסניות ומרגישים שאין לנו לאן לפנות. בשלב זה, עלינו להתפלל (אם כי גם לפני כן צריך להרבות בתפילה).

צום, תפילה וצדקה, חזקים גם הם. לפעמים אתם צריכים מסר מאלוקים ואתם צריכים להיות מרוכזים אך ורק בו כדי לקבל אותו. לא תמיד קולטים את המסרים, אבל ברגע שתקבלו אותם, אתם תהיו כל כך מאושרים שחיפשתם אותו. אז קנו סידור תפילה מהודר והתפללו להצלחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *