השתלת גבות

השתלת גבות

גבות דקות יצאו מהאופנה לפני שנים, אך חלקנו עדיין תקועים בעבר – ולא מבחירה. בין אם חוויתם נשירת שיער באזור הגבה שלכם בגלל גיל, התקרחות, כימותרפיה חלילה או משהו אחר, רוב הסיכויים שתשתילו גבות.

השתלת גבות

כמות הבנות שעושות השתלת גבות, הולכת וגודלת עם השנים. ברוב המקרים, נרצה תמיד להוסיף או לעצב את הגבות מסיבות שונות ומשונות אך לא תמיד נדע איך לעשות זאת. במאמר זה, נביא יותר על האפשרויות העומדות בפניכם.

השתלת גבות בטורקיה

כשמדובר בתכשירי עיצוב וצביעת גבות, הביקורות מעורבות והתוצאות נוטות להישאר על גופכם כל עוד אתם משתמשים במוצרים מסוימים.

התנהלות זו, מציעה תוצאות זמניות בלבד, היא מגיעה עם סיכון לזיהום או אלרגיה, ואם לא מבצעים אותו כראוי, הוא עלול להשאיר צלקות או עיוות קבוע.

מה אפשר לעשות?

למרבה המזל, יש אפשרות של PRP נוספת המציעה תוצאות למראה טבעי וקבוע: השתלות גבות על ידי מנתח פלסטי ושיקום שיער פנים בטורקיה. הליך פופולרי זה, מציע תוצאות מעולות עבור מטופלים רבים מכל העולם.

יתרה מכך, המוניטין של הרופאים שעושים זאת בטורקיה, הוא מעולה ואין לכם מה לדאוג מלבצע השתלת גבות לעצמכם.

איפה הכי מומלץ להשתיל גבות?

יש מקומות רבים וקליניקות שונות גם בארץ וגם בחו"ל שבהם תוכלו להשתיל בדיוק את סוג הגבות שאתם רוצים לעצמכם מבלי לטרוח יותר מידי ומבלי להוציא כספים רבים, אך לא זו מטרת מאמר זה.

מטרת מאמר זה, היא לספר לכם על האפשרות הטובה ביותר מבחינתנו לעבור השתלת גבות באופן מקצועי ויפה. אז איפה זה אתם בטח שואלים את עצמכם? בטורקיה כמובן. שם, תקבלו את הרופאים הטובים ביותר לביצוע השתלת גבות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *