הפלטפורמות המובילות לשיווק למורים פרטיים

מורים פרטיים

בעידן הדיגיטלי, פותחו כמה וכמה פלטפורמות נפלאות לשיווק אנשי מקצוע בכלל ולשיווק מורים פרטיים בפרט. אם אתם רוצים להציע לציבור שירות של מתן שיעורים פרטיים, במקצועות לבגרות, נגינה בגיטרה או תופים, הכנה לפסיכומטרי או כל תחום אחר, המאמר הזה בדיוק בשבילכם. זו הרשימה של הפלטפורמות המובילות לשיווק למורים פרטיים.

לימוד נעים (למורה ולתלמיד)

פלטפורמה שזוכה למעמד גבוה בקרב מורים ותלמידים נקראת לימוד נעים. הסיבה לכך פשוטה – זו הפלטפורמה הכי מובילה כיום בארץ, עם הכי הרבה משתמשים. ניתן לחפש ולמצוא דרכה מורים באין ספור מקצועות ובאין ספור תחומים. היא מאוד ידידותית וקלה לשימוש ועבור התלמידים, השימוש בה בחינם. עבור מורים פרטים, התגובות למודעות מהירות מאוד. כמו כן, מורים מצוינים מקבלים המלצות נהדרות ובנוסף, אפשר לבנות פרופיל משתמש שיווקי מאוד יעיל. אגב, בפלטפורמה הזאת אפשר למצוא גם מאמני כושר ומדריכים בשלל תחומים מעניינים אחרים.

אפליקציה לשיווק מורים פרטיים

בתחקיר שערכנו עלו נתונים שמגלים כי למעלה ממחצית מהתלמידים מחפשים מורה פרטי דרך אפליקציית מובייל גם כשמדובר על מורה פרטי ליוגה. במילים אחרות, אפליקציה סלולרית מהווה ללא ספק פלטפורמה חשובה לכל מורה פרטי שרוצה לשווק את שירותיו הטובים לציבור הרחב. מצאנו כמה אפליקציות בתחום זה, שמושכות עניין רב. אגב, גם אתר האינטרנט לימוד נעים השיק אפליקציה, מה שנותן יתרון כפול. מורה פרטי משווק את עצמו תחת אותה פלטפורמה גם במובייל וגם מחוצה לו.

למי מתאים לפעול ברשת חברתית

לסיום, נעשה על שאלה שנשאלנו, האם מתאים למורים פרטיים למתמטיקה אונליין או כל תחום אחר לשווק את עצמו ברשת החברתית. פתיחת דף ברשת החברתית יכולה להתאים בעיקר למי שרוצה להוסיף מידע תומך. כלומר, מצטרפים לפלטפורמה חזקה לשיווק מורים פרטיים וגם מקימים דף עסקי איכותי בפייסבוק.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *