האם עדיף לשלוח קורות חיים להרבה מעסיקים במקביל או להתמקד?

לשלוח קורות חיים

כאשר מדובר על שליחה של קורות חיים דרך אתרי משרות, אחת השאלות שמטרידות רבים נוגעת לההעדפה של שליחת קורות חיים להרבה מעסיקים במקביל או להתמקד במספר מצומצם של מעסיקים לפני שמקבלים החלטה סופית.

ההמלצה שלנו תהיה להתבסס בראש ובראשונה על הסיכויים שלכם להתקבל למשרה שעבורה שלחתם את קורות החיים שלכם. אם אתם מאמינים שהסיכויים שלכם להתקבל גבוהים, אז תוכלו להיות יותר ממוקדים, אך אם אתם מאמינים שמדובר בסיכויים קלושים, האסטרטגיה המועדפת תהיה פשוט לשלוח למספר גדול של מעסיקים, עד שתמצא אחד שיסכים להעסיק אתכם בסופו של דבר.

אל תוותרו על משרת החלומות שלכם

זה שאתם לא מצליחים להתקבל בקלות למשרה המועדפת עליכם לא אומר שאתם צריכים לזנוח את הניסיונות הללו. במקום לוותר תנסו לאתר את הסיבות שפוגעות בסיכויים שלכם להתקבל, ותבינו מה אתם יכולים לעשות שונה בכדי להגביר את הסיכויים שלכם להתקבל למשרת החלומות שלכם בסופו של דבר.

דוגמאות לדברים שיכולים להשפיע משמעותית על הסיכויים שלכם להתקבל יכולות להיות קורות החיים שלכם, הניסיון שלכם או כל דבר אחר שקשור. זה משהו שאתם פשוט צריכים לקחת בחשבון אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון.

עושים שימוש בלוחות מודעות

הדרך הקלה ביותר כיום למצוא עבודה היא בעזרת אתרים שבהם יש לוח מודעות של עבודות שונות. כך שמבחינתכם כל שאתם צריכים לעשות זה לסנן את העבודות השונות בהתאם לקריטריונים האישיים שלכם, ולאחר מכן לשלוח את קורות החיים שלכם למעסיקים שמפרסמים משרות שמעניינות אתכם.

שימו לב שישנן משרות מסוימות שעבורן הרבה אנשים שולחים את קורות החיים שלהם, כך שהסיכויים שלהם להתקבל לעבודה מראש יהיו נמוכים. במקרים שבהם אתם מאמינים שישנה תחרות גבוהה בעבור משרה כזו או אחרת, אל תהססו לשלוח את קורות החיים שלמעסיקים נוספים, שכן רק כך אתם תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מבזבזים את הזמן שלכם לשווא בניסיונות להתקבל למשרה שממילא הסיכויים שלכם להתקבל אליה נמוכים מאוד. פשוט תמשיכו בחיפושים שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *