שברו את השגרה עם גרביים של בעלי חיים

גרביים עם בעלי חיים

שגרה איננה דבר רע כל כך, אם מקפידים לשבור אותה מפעם לפעם. ואנחנו לא מתכוונים דווקא לדברים גדולים מהחיים. לפעמים, כדי להרגיש יותר מיוחדים ולא כמו כולם, אפשר להתחיל בקטן. גרביים של בעלי חיים מבית פוזמק ממלאים את הלב בשמחה, איזה כיף לשבור בצורה כזאת, את השגרה!

כריש או סרדין?

אנשי עסקים ממולחים אוהבים להרגיש כמו כרישים. הם שוחים בים של הביזנס וכשהם מריחים תחרות או סיכוי לנצח, הם תוקפים. אבל יש הרבה דגים במים וגם לקטנים שבחבורה יש מקום. הם זריזים, הם שובבים, והם עושים כיף חיים. כדי לשבור את השגרה, בחרו אילו גרביים של בעלי חיים אתם רוצים. תגרבו את הכרישים, תגרבו את הסרדינים או הדגים הקטנים. כך או כך, תרגישו פתאום הרבה יותר מיוחדים. 

תוכיים או כלבלבים 

כדי לשבור את השגרה עם גרביים של בעלי חיים, אפשר גם לצאת מחוץ למים. אם כרישים או סרדינים זה לא בשבילכם, אז מה דעתכם להמריא על כנפי תוכיים צבעוניים או לצאת לטיול עם הגרביים שהם גם חבריהם הטובים ביותר של בני האדם? בחרו גרבי כלב, איילי הצפון או אפילו זברות אפריקאיות. כך או כך, השגרה שלכם תרגיש הרבה יותר מיוחדת. 

בואו לראות, יש גם פנדות ולטאות

בספארי האפריקאי או בספארי המקומי שלנו, יש עוד המון חיות והמון מה לראות. אבל עד שתגיעו לשם, תוכלו להקים גן חיות שלם, לביש, מגרביים. היכנסו לאתר פוזמק ובחרו מה שעושה לכם טוב. בואו לראות, יש שם גם פנדות ולטאות ועוד המון המון מה לגלות. חיות בר, חיות פרא ובעלי חיים מבויתים, לבשו והרגישו את הקסם של בעלי החיים. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *