איך לשרוף שומן?

1699855-min

אם אתם מנסים לרדת במשקל, אבל לא ממש מצליחים, כנראה משהו במה שאתם עושים או אוכלים, לא נכון. אמנם יש אנשים נדירים שצריכים דיאטה קטוגנית מיוחדת כדי לרדת במשקל, אולם רוב האנשים שיקפידו על כמה כללים, ירדו במשקל בעקביות ויגיעו למשקל הגוף הרצוי.

נתחיל בזה. מה הסוד לשריפת שומן? איך שריפת שומן מתרחשת בגוף? אז התשובה היא די פשוטה. שריפת שומן מתרחשת בגוף, כאשר אין לגוף מספיק אנרגיה. תחשבו על זה כך. צמתם כל היום, לא אכלתם, לגוף חסר אוכל, מאיפה הוא מתקיים? ממאגרי השומן שלכם.

כאשר לגוף חסר קלוריות הוא "מלווה" ממצבורי השומן שבגוף והנה אתם, יורדים במשקל.

אז איך בדיוק שורפים שומן? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

 

שריפת שומן:

הדרך הטובה ביותר לשרוף שומן היא פשוט להקפיד באופן עקבי לצרוך פחות קלוריות ממה שהגוף שלכם צורך ליום.

נניח, אם הגוף שלכם צורך 2600 קלוריות ליום על פי החישוב, אם תאכלו כל יום רק 2200 קלוריות בצורה עקבית אתם כנראה תרדו במשקל.

בחישוב זה פשוט, בביצוע זה מאתגר. אבל עליכם תמיד לזכור את הכלל הזה. כל עוד הגוף שלכם צורך יותר ממה שאתם נותנים לו, אתם יורדים במשקל. כשאתם צורכים אותו דבר, אתם נשארים על אותו המשקל.

אולי אתם תוהים כיצד תוכלו להפחית קלוריות? הרי אתם תהיו רעבים? איך תוכלו לעבוד אם תהיו רעבים? התשובה היא די פשוטה. בדיאטה אתם לא צריכים להיות רעבים. אם אתם אוכלים אוכל בריא, הוא ישביע אתכם יותר, הוא לא מלא בסוכרים ולכן הקלוריות שלו בדרך כלל נמוכות יותר, אולם הוא מאוד משביע.

זו הדרך היעילה ביותר להיפטר מהשומן העודף בגוף שלכם. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *