מהם סלילים לסיגריה אלקטרונית – למה הם משמשים?

smoking-2529858_640

אם אתם תוהים מהם הרכיבים של הסיגריה האלקטרונית, חשוב מאוד שתדעו שאחד הרכיבים החשובים ביותר הם הסלילים. הסלילים לסיגריה אלקטרונית מעבירים חשמל בין הפלוס למינוס של הסיגריה וכתוצאה מכך הם מתחממים. מדובר על מנגנון מאוד פשוט ואם לוקחים סוללה שמחברים אליה חוט ברזל מכל קצה הסליל יתחמם, רק לא כדאי לעשות את זה באופן עצמאי כי יש צורך לדעת את חוקי האום ובמידה וההתנגדות קטנה מדי הסוללה עלולה להתפוצץ. אם אתם תוהים כיצד לבחור את הסלילים לסיגריה האלקטרונית, חשוב שתקראו את המאמר הבא.

כיצד בוחרים סלילים עם התנגדות מתאימה?

כמו בכל דבר באידוי, מדובר על עניין של טעם אישי. כמו כן, תלוי מה אתם מעוניינים להשיג באמצעות הסלילים. סלילים לסיגריה אלקטרונית עם התנגדות נמוכה מעבירים יותר זרם חשמלי ולען הם מתחממים יותר. הם מעבירים יותר טעם וגם מייצרים כמויות גדולות יותר של  אדים, אך האדים אשר יוצאים במקרה הזה הם יותר חמים והם גומרים יותר מהר את הסוללה. סלילים לסיגריה אלקטרונית עם התנגדות יותר גבוהה, הם סלילים שאמנם יעניקו לכם קצת פחות טעם לסיגריה וקצת פחות אדים אך יחד עם זאת האדים יהיו קרים יותר והסוללה של המכשיר תישמר בצורה טובה יותר לאורך זמן. 

פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחרים סלילים לסיגריה האלקטרונית

במידה והסליל הוא עם הרבה ליפופים כך ההתנגדות שלו תגדל וכן להפך, במידה ואתם מעוניינים בהתנגדות קטנה ניתן להוריד ליפוף לסליל קיים. כמו כן, ככל שהחוט של הסליל דק יותר כך ההתנגדות תהיה גבוהה יותר כך לדוגמא בסלילים מוכנים לצורת שאיפה של סיגריה משתמשים בחוטים דקים הרבה יותר מאשר בצורת ששאיפה של נרגילה, כך יוצאים כמויות קטנות של אדים ולא צריך וואטים גדולים על מנת שהנוזל יתאדה. חשוב לקחת בחשבון גם את הקוטר של הסליל ואת סוגי הצמות של הסלילים לסיגריה אלקטרונית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *