תכונות חשובות של סייעת לגן ילדים

סייעת לגן ילדים

בכל גן ילדים ישנה גננת שתפקידה להפעיל את הילדים ונהל א הגן ביד רמה, אולם לצד כל גננת ישנה סייעת ואפילו כמה סייעות שתפקידן לדאוג לצד הלוגיסטי של הגן ולדאוג לצרכי הילדים. על כתפייה של סייעת לגן ילדים מוטלות לא מעט משימות חשובות כמו – להכין כריכים ואוכל לילדים, להחליף טיטולים, להרדים את הילדים צהריים, להשגיח עליהם כאשר הגננת לא בסביבה, לסדר ולנקות את הגן, להפעיל את הילדים ולפעול לפי ההנחיות של הגננת. מכיוון שמדובר בתפקיד בעל אחריות רבה, בחירת סייעת לגן ילדים היא מורכבת ודורשת שימת לב לכמה פרמטרים מסוימים הכוללים תכונות אופי מסוימות המתאימות לסייעות.

אז בואו נראה על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת סייעת לגן ילדים

 

אחריות – מכיוון שמדובר בתפקיד חשוב, יש לוודא כי מדובר על סייעת אחראית, כאשר העדיפות היא לבחור סייעת בעלת ניסיון בתחום שתדע כיצד להתנהל ביום יום בגן ולטפל במסירות בילדים. האחריות באה לידי ביטוי באהבה לילדים ולתחום ובכלל עליה להיות בעלת אופי חם ואוהב.

אהבה עזה וכימיה עם ילדים – לא כל אחת בנויה להיות שעות מרובות עם ילדים, הרי מדובר בשגרת יום יום לא פשוטה, בעיקר בגנים בהם יש כמות גדולה של ילדים ועל הסייעת להיות קשובה לכולם. לכן, חשוב לבחור סייעת עם אהבה רבה לילדים, וכזאת שילדים נדבקים אליה כמו מגנט.

סבלנות ואכפתיות – כל מי שעובד עם ילדים חייב להתמסר לתחום, כיוון שעבודה עם ילדים דורשת סבלנות רבה והרבה נתינה. לצד המסירות והסבלנות הרבה בעת העבודה, חשוב להציב גבולות ברורים לילדים כדי שהם יידעו את נהלי הגן ויפעלו לפיהם. אם כך, מצד אחד על הסייעת להיות רכב ואוהבת ומצד שני עליה להציב גבולות ברורים לילדים כדי שיהיה נעים לכולם.

ניסיון בתחום – חשוב לבחור אישה בעלת ניסיון בתחום זה או בתחום דומה עם ילדים, כאשר העדיפות היא לבחור סייעת שהיא עצמה אימא לילדים ומבינה את דרישותיהם. לכן, בדקו אם יש לסייעת ניסיון קודם בתחום וגם קבלו עליה המלצות חמות ממקומות קודמים שבהם היא עבדה. פרמטר זה יסייע לכם לבצע בחירה נכונה.

לסיום, אם מצאתם סייעת העונה על קריטריונים אלו, שמרו עליה היטב, כיוון שישנו קושי למצוא סייעת מסורה, חמה, אחראית, בעלת כימיה עם ילדים ובכלל כזאת שכיף לעבוד לצידה, לכן החמיאו לה על עבודתה ותנו לה תנאים טובים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *