האם ניתן להשתמש בכוח כדי לפנות שוכרים שלא מתפנים?

לפנות שוכרים

מי שביצע השקעת נדל"ן, ומי ביצע שיפוץ בנכס וייעד אותו להשכרה – יודע שהשקעה כזאת, נוחה וטובה ככל שתהיה, טומנת בתוכה סיכון. אחד הסיכונים הבולטים ואולי היחידים הוא שוכר בעייתי שאינו מפנה או המושכר, לא משלם שכר דירה, גורם לנזקים ועורם חובות ותשלומים. במידה ואתם לא מקבלים את דמי השכירות הקבועים ונוצרות בעיות כאלה ואחרות – מן הסתם תרצו לפנות את הדיירים מן הנכס.

אבל מה עושים בזמן שדבר כזה קורה? האם ניתן להשתמש בכוח כדי לפנות שוכרים שלא מתפנים?

בהחלט לא! זה נכון שדייר שאינו מתפנה ואינו משלם את דמי השכירות ומבצע כל הפרה אחרת של החוזה זה דבר מקומם ולא נעים בכלל. אבל חשוב לדעת כי אסור לנקוט בצעדים כוחניים נגד דייר – החל מאיומים עד מימוש האיומים הכוחניים כמו פינוי בכוח, הטרדה של הדייר, פריצה לדירה, שימוש באלימות וכולי. פינוי שוכרים מדירה חייב להיעשות באופן חוקי עם הוצאת צו פינוי מבית המשפט בעוד שהפינוי בפועל נעשה רק על ידי הרשויות.

אז איך מתמודדים עם שוכרים שלא מתפנים?

כדי להתמודד עם סיטואציה כזאת חשוב לפנות אל עורך דין מומחה בשכירות וחוזים על מנת להתייעץ ולהבין כיצד אפשר לפעול בסיטואציה כזאת. כאשר אתם מתחילים להפסיד כסף והשוכרים מתחמקים ממכם: מומלץ לפנות אל המקצוענים ולהתחיל בתהליכים שיעזרו לפנות את השוכרים מהנכס באופן חוקי.

באמצעות ייעוץ משפט מתאים שם אריאל אורן עורך דין תוכלו לדעת כיצד לפעול ואיך לצמצם נזקים באופן חוקי ויעיל. אז זה הזמן לפועל בחוקיות ולקבל את התמורה הראויה על הנכס שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *