פילינג טבעי – האם הוא בריא לעור הגוף

פילינג טבעי

מה זה פילינג טבעי? מתי יש לעשות טיפול פילינג? באיזה גיל ניתן לעשות את הטיפול?

על כל אלו ועוד שאלות רבות במאמר שלפניכם.

איך זה עובד

טיפול פילינג טבעי , הוא טיפול המיועד לטיפוח עור הפנים והגוף. הטיפול נעשה על ידי חומרי אסתטיקה כימיים או טבעיים.
מורחים את החומר על חלק העור המבוקש ומשאירים אותו ליבוש. לאחר שהמשחה מתייבשת, אנו מורידים את החומר.

יחד עם החומר מתקלפת שכבת העור העליונה, היבשה. הטיפול מאפשר לעור חדש לצמוח, כך שלעור הפנים שלנו יהיה מראה רענן ובריא. העור החדש שצומח לאחר הטיפול, הוא עור חלק וגמיש יותר, נטול צלקות, קמטים, חריצים, נקבוביות והוא נקי מכל הכתמים שנוצרו במהלך השנים.

טיפול רפואי

בדרך כלל, טיפול פילינג טבעי נעשה משיקולים אסתטיים ולאו דווקא משיקולים רפואיים. לכן ההחלטה האם לבצע את הטיפול היא אישית שלכם. אך לעיתים ישנו הכרח בריאותי לעשות את הטיפול.

בני אדם שסובלים מצלקות בפנים כתוצאה מאקנה חריפה וכדומה, או שאר סוגי עור פגוע שמשפיעים על החיים המקצועיים או החברתיים שלהם, הם יצטרכו לעבור את הטיפול מהכרח בריאותי, אבל אל תראו זאת כהכרח, זה יעשה לכם רק טוב.

תכשירים ביתיים

התהליך הינו קצר ויעיל. טיפול פילינג טבעי בריא מאוד לעור הפנים והגוף. אם העור שלכם לא מוצא חן בעיניכם, אתם רוצים להיראות טוב, רוצים עור חלק וגמיש, פילינג טבעי יכול לשנות את המראה שלכם לגמרי.

אמנם ניתן לבצע את הטיפול לבד בבית. ניתן לרכוש את כל מוצרי טיפוח של ים המלח או לייצר אותם לבד ולבצע את הטיפול בעצמכם. אם תבחרו לבצע את הטיפול אצל קוסמטיקאית מקצועית, חשוב לבדוק את רמת המקצועיות שלה לטובתכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *