קידום אתרים מקומי – איך זה עובד?

קידום אתרים מקומי - איך זה עובד?

מרבית האתרים נעזרים במנוע החיפוש של גוגל לצרכיהם, ובין היתר, כדי להתקדם במרחבי האינטרנט ולהופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש שלו. גוגל מעדיפה, לרוב, לקדם מותגים ועסקים חזקים ודומיננטיים אבל קיימת מגמה נוספת של קידום אתרים מקומי. ההיגיון אומר שלקוח הגר למשל, בפריפריה, אמור להיחשף לנותני שירות שם. בשנת 2014 פיתחה גוגל אלגוריתם כזה הקרוי "יונה" שמטרתו לתת מענה בדיוק לסיטואציות אלו. המשמעות בפועל הינה שהוא מתחשב בפרמטרים נוספים כמו: מיקום בית העסק, דירוגים בעמוד העסקי של גוגל,  חוות דעת עליו, אזכורים נוספים ברשת ועוד.

קידום בפועל

מקדמי האתרים המקומיים אמורים להתחשב בפרמטרים אלו ולהכניסם לשקלול. למידה לעומק של העדכון של גוגל על ידי חברת קידום אתרים יוביל לקידום יעיל יותר. מה שעליהם לעשות זה לפתוח עמוד גוגל מקומי לטובת העסק אותו הם מייצגים ומקדמים. גוגל עצמה שולחת גלוית עדכון פיזית לעסק לצורך אימות כתובתו.  למעשה, בית עסק הרשום בגוגל מפות רוכש יתרון על מתחריו הממוקמים באותו אזור וקיימת סבירות רבה שמתחשבים בנתון זה ומכניסים אותו לכלל השיקולים.

פעילות שוטפת

שתי שיטות הקידום, אורגני וממומן, מבוססות על שימוש במילות מפתח לאחר הקמת אתרים וקידומם במנוע החיפוש. בממומן, כל הקלקה על אחת כזאת כרוכה בתשלום. בקידום אורגני נכתבים תכנים בכמויות קטנות יותר, ולכן, ההקלקה מובילה לקידום איטי יותר.  מומחי קידום מתמחים בניהול הפעילות על ידי שימוש באחת מהן או בשתיהן במקביל, בקישורים, על ידי מעקב אחר ביצועי האתרים כולל המרות מתקבלות ועוד. לאור כל אלו הם קובעים את אסטרטגיית הקידום ו/או משנים אותה לפי הצורך. הם  נמצאים כל הזמן עם היד על הדופק. כאשר הפעילות יעילה אז העסק המקומי המקודם נהנה וזוכה לכניסת גולשים רבה ומתגברת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *