הפקת חתונה ביקב – המדריך המלא

הפקת חתונה ביקב - המדריך המלא

והיה ואתם עומדים להתחתן, וודאי שמתם לב לעובדה כי מלבד אולמות אירועים, עומדות בפניכם אפשרויות לחגוג במקום פחות סטנדרטי וצפוי. כאן נכתוב על הפקת חתונה ביקב – המדריך המלא.

חשיבות המיקום

חשיבות מיקום החתונה הינה רבה, יש להפיק אותה במקום הקרוב לליבם של בני הזוג, אך גם כזה שהאורחים ייהנו בו כל רגע.

זוגות צעירים רבים בוחרים לחגוג בחיק הטבע, ליד הים, חורשה או יער, אולם קיים היום רעיון אפילו יותר אטרקטיבי – הפקת חתונה ביקב.

בחירת יקב

למיקום החתונה השפעה רבה על כל האירוע, ההפקה היא שונה, ויש לבחור יקב בין המובילים בארץ המאפשר להפיק חתונות.

חייבת להיות זו חתונה במקום איכותי, באזור בו האווירה היא נעימה, מה שמבטיח חתונה חלומית ואטרקטיבית, ייחודית ומקורית. כך האירוע יהיה בלתי נשכח.

למה כדאי להתחתן ביקב?

אם ביקרתם כבר בכמה יקבים, תוכלו להעיד כי מדובר במקום בו שוררת אווירה רומנטית, מיועד במיוחד לשוחרי היין, הרי אין חתונה ללא אלכוהול. 

לכן האלטרנטיבה טובה יותר, להתחתן ביקב עם כל המעלות שהוזכרו, וודאי לא חלופה של אולמות אירועים. ניתן לארגן חתונה שונה עם בבקה המתמחה בהפקת חתונות מיוחדות בטבע.

רוצים להיות מקוריים?

לא כולם יעדיפו לארגן חתונה ביקב, בכדי לעשות זאת עליכם להיות אנשים מיוחדים, יצירתיים, שאינם נוטים ללכת אחר העדר ולהפיק חתונות משמימות וצפויות. זוהי חוויה מסוג שונה, ולא לשכוח שגם היקב נמצא בחיק הטבע.

אנשים המעורבים בהפקה

הפקת חתונה ביקב הינה נושא מורכב. יש להביא למקום את הקייטרינג, כיסאות ושולחנות, שירותי הגברה, את התאורה המתאימה לאירוע ביקב,  וכמובן יש עוד ציוד רב, כמו גנרטורים.

חשוב לבקר ביקב כמה פעמים או לבדוק כמה מהם, בכדי להבין אם זהו המקום בו תרצו לחגוג.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *