איך לבחור תמונות לבית שלכם?

תמונות לבית

התמונות הן חלק מרכזי בעיצוב חלל הבית. למעשה בכל חדר בבית כמעט ניתן למצוא תמונות כיום כאשר אין מאפיין אחד שעשוי להיות שווה מבחינת גודל, עיצוב או סוג התמונה המתאים. בחירת התמונה תהיה לגמרי בהעדפה האישית שלכם כאשר לכל אדם יש טעם שונה וסגנון מועדף לגבי איך הוא רוצה לעצב את הבית שלו ואילו תמונות לתלות על הקיר שלו.

אילו תמונות נרצה לבחור?

אתם רוצים לבחור בתמונות המתאימות לאופי שלכם ועושות לכם טוב, משדרות אנרגיות טובות וכו'. בין אם אתם בוחרים בתמונות נוף, בעלי חיים, פרחים, חפצים דוממים, כלי נגינה, תמונות של שחקני כדורגל שאתם אוהבים או כל דבר אחר – תרצו לבחור את התמונות המתאימות לכם ביותר. לדוגמה: כאשר מעצבים חדר ילדים בסגנון מסוים ייתכן ונרצה לפתח ולתלות תמונות קיר המתאימות לסוג העיצוב של החדר.

באילו פרמטרים נרצה להתחשב בבחירת התמונות לבית?

  • טעם אישי – ראשית אתם רוצים לבחור בתמונות המתאימות לטעם האישי שלכם ולא לטרנדים שונים שאתם רואים באינטרנט או באיזה קטלוג.
  • ניגודיות – נסו לבחור תמונות שיהיו בצבעים מנוגדים לצבעי הקירות כדי לבלוט עליהם או לכל הפחות לבחור צבעים המשתלבים עם צבעי הקירות אך עדיין מבליטים את התמונה על הקיר.
  • עדיפות להשתמש בעיצוב מיוחד של קולאז' של כמה תמונות במרווחים קרובים אחד לשני מאשר בתמונה אחת גדולה או לכל הפחות לשלב בבית מגוון סגנונות.
  • להתחשב בגודל החדר והקיר – אם החדר קטן אין צורך לשלב תמונות ענקיות. אם אין הרבה מקום על הקיר אל תחסמו את כל השטח הריק בקיר עם תמונות. שמרו על אסתטיקה ועיצוב נכון.

לסיכום

אל תקלו ראש בנושא בחירת תמונות לבית שלכם כיוון שאלה משפיעות לא רק על איך שהבית נראה ועל הרושם לאורחים שלכם אלא גם על ההרגשה שלכם בתוך הבית שלכם. גודל התמונה, סוג התמונה, סגנון העיצוב על הקיר ועוד יהיו רק חלק מהפרמטרים שתרצו לקחת בחשבון.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *