ריסוס נגד ג'וקים

ריסוס נגד ג'וקים

אחד המזיקים הנפוצים ביותר הם כמובן הג'וקים או תיקנים בשמם השני. הג'וקים הולכים בתעלות הביוב ומגיעים למקומות מסתור שונים. הם מחפשים אחר מזון ומים ואזורים לחים לחיות בהם ולכן סביבתו של האדם נוחה להם מאוד. אנשים רבים מסתמכים על תרסיס מהסופר כדי לטפל בבעיה אולם זה לא באמת פותר אותה מעבר לפתרון נקודתי והריגת כמה ג'וקים באותו מקום של הריסוס. כדי לפתור את הבעיה יש הצורך בריסוס רוחבי הכולל גם את הדירה וגם את הסביבה שלה (גינה לצורך העניין) ואפילו את תעלות הביוב לעתים. 

ריסוס נגד ג'וקים – לבד או עם מדביר?

בדרך כלל כאשר אנו רואים ג'וק בבית אנו לא מתקשרים ישר למדביר. הסיבה לכך היא כי רבים מאתנו יכולים להתמודד עם ג'וק או שניים המסתובבים לנו בין הרגליים בבית, להוציא את הכפכף ולחסל אותם. מתי הבעיה מתחילה? כאשר יש כמות גדולה יותר של מקקים המתרוצצים לנו בבית, אין לנו מושג מהיכן הם באים או מתי הם יפסיקו להגיע ובינתיים הם מסתפקים לנו תחושה לא נעימה, ת חושת גועל ודוחות, עשויים לזהם את המזון עמו הם באים במגע ועוד. לכן במקרה כזה חשוב להזמין מדביר של הדברה מיכאל ובוריס באתר www.zurpestcontrol.co.il

כיצד מרססים את הג'וקים?

תרסיס פשוט מהסיפור לא יפתור לכם את הבעיה. הוא לרוב יהיה תרסיס כימי שיכול לחסל את הג'וקים בריסוס נקודתי אולם זה לא יפתור את הבעיה. תצטרכו לרסס לא רק את הבית אלא גם את החצר, לדאוג לשמירה על ניקיון הבית באופן שוטף עד כמה שניתן. ניתן גם להניח פיתיונות רעילים במידת הצורך. מדביר מקצועי ידע לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר בין אם מדובר על ריסוס נגד ג'וקים ובין אם מדובר על שיטת הדברה מומלצת אחרת בהתאם למצב הג'וקים אצלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *