יועץ משכנתאות מומלץ מחיפה

יועץ משכנתאות מומלץ מחיפה

מחפשים יועץ משכנתא מומלץ שיכול לתת מענה לדרישות ההלוואה הגבוהות שאתם צריכים? במאמר זה, ניתן לכם את כל הסיבות לסמוך על יועץ משכנתא מומלץ בחיפה שאיתו תוכלו להתקדם אל עבר היעד הנכסף – רכישת דירה.

יועץ משכנתאות מומלץ מחיפה

משכנתא או משכנתא עסקית לא לוקחים סתם כך ויש להיעזר באיש מקצוע שמיומן לקחת אותה בתנאים וההגבלות הרצויים לכם. תנאי המשכנתאות היום לא פשוטים כמו גם העמלות וההחזרים הגבוהים. לכן, יש צורך ביועץ משכנתאות מומלץ מחיפה.

משכנתאות, לוקחים עם יועץ מומלץ מחיפה. כך, תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את העסקה הנכונה מול הבנק ושאתם מקבלים את ההלוואה עם התנאים הטובים ביותר עבורכם.

ההבדל בין משכנתא להלוואה

משכנתא, היא בעצם שעבוד או תביעה, על הבעלות על הבית שלכם, וזה מאפשר למלווה לעקל אותו אם אינכם עומדים בהתחייבותכם. שטר החוב של המשכנתא, הוא מה שמייצג בפועל את ההלוואה.

הלוואה, אינה דורשת שיעבוד של נכס מסוים, אלה היא מתקבלת על ידי אישור הבנק במידה ואתם עומדים בתנאים הדרושים לקבלת הלוואה. זהו בעצם השוני בין משכנתא להלוואה.

משכנתא בלון – מה זה?

עם משכנתא בלון, התשלומים מתחילים נמוך ואז גדלים או "מתקבעים" לסכום חד-פעמי גדול בהרבה לפני שההלוואה תסתיים.

משכנתא מסוג זה מיועדת, בדרך כלל, לקונים אשר תהיה להם הכנסה גבוהה יותר לקראת סוף תקופת ההלוואה מאשר בתחילה. זו גם עשויה להיות אפשרות טובה למי שמתכוון למכור את הנכס לפני תום תקופת ההלוואה.

יועץ מומלץ

לפני שאתם לוקחים כל סוג של הלוואה או משכנתא, עשו זאת יחד עם ECO Solutions יועץ מומלץ מחיפה, שידריך אתכם כיצד לפעול בעת בקשת ההלוואה או בקשת במשכנתא שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *