איטום חדרים רטובים – המדריך המלא

איטום חדרים רטובים - המדריך המלא

חדרים רטובים הינם מקום מועד לפורענות מבחינת איכות האיטום. לעיתים, או יותר נכון בהרבה מאוד מקרים, לא מדובר על איטום כושל מלכתחילה – אם כי זה עלול לקרות – אלא על התפוררות חומרי האיטום. התפוררות חומרי איטום קירות בחדרים רטובים מתרחשת בעיקר בשל האופי הייחודי של החדרים הללו והלחות שקיימת שם באופן קבוע, ועל כן חשוב מאוד 'לטפח' את אותם חדרים ולעקוב אחרי כל שינוי קטן שעלול להצביע על בעיות איטום.

בדיקה תקופתית של חדרים רטובים

בשביל למנוע מקרים של הרס בעקבות איטום הרוס בחדרים רטובים, כדאי מאוד לערוך בדיקות תקופתיות בחדרים אלו על מנת לגלות נזילות בתחילת דרכן או בעיות איטום נסתרות. כמו שאמרנו קודם, בעיות איטום בחדרים רטובים לא בהכרח נובעת מאיטום כושל אלא נגרמות כתוצאה מהשימוש המאפיין את החדרים הללו, ובדיוק לכן יכולות בדיקות תקופתיות למנוע הרבה נזקים ולחסוך לכם הרבה כסף. 

מעקב אחר שינויים בחדר

כמו שאמרנו, חשוב מאוד לבצע בדיקות תקופתיות בחדרים רטובים, אך יש לציין, כי לא תמיד חייבים איש מקצוע בשביל לאפיין בעיות איטום ולעיתים ניתן לגלות אותן על ידי ערנות מספקת. ניתן ללמוד בהדרכה פשוטה מה הם הסימנים לבעיות איטום ולעקוב אחריהם בכל מספר ימים. כמו כן, חשוב להיות ערים לשינויים שמתרחשים בחדר כמו הצטברות של עובש, רטיבות בקירות או כל דבר אחר שעלול להצביע על התפתחות של בעיות איטום.

הזמנת שירותי איטום – מתי והיכן?

אם וכאשר מגלים בעיות איטום בחדרים רטובים, חשוב מאוד להזמין שירותי איטום חדרים רטובים באתר ביטומני על מנת שימצאו את מקור הבעיה ויתקנו את הדרוש תיקון. יש להקפיד כי מומחה האיטום שאתם מזמינים יהיה איש מקצוע מומחה שמתמחה בטיפול בבעיות איטום בחדרים רטובים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *