ויברטורים – לזוגיות פתוחה יותר

ויברטורים

כיום יש יותר ויותר זוגות שמחפשים את הדרך להנות מחיי המין שלהם – גם אחרי מספר רב של שנים. מדובר ברצון לשמר את האינטימיות ולהמשיך לחוות אורגזמות מושלמות גם עבור גבר וגם עבור אישה. מדובר ביכולת לשמר זוגיות ארוכה מחייבת בזמן שאחת הדרכים לעבוד על זוגיות טובה יותר ורעננה גם לאורח שנים היא בחירת ויברטורים המתאימים גם לזוגות הטרוסקסואלים וגם לזוגות חד מיניים. 

מה צריך לדעת על ויברטורים?

ויברטורים הם מוצר רוטט ומענג שכיום, בשנים מתקדמות יודע לעבוד על כל החושים ועל כל הנקודות הנכונות ביותר בגוף האישה או בגוף הגבר. בכך המכשיר מספק חיים מיניים הרבה יותר טובים. 

אז איזה אופציות עומדות בפני זוגות שרוצים לשמר את הזוגיות שלהם ולחוות חיי מין טובים גם לאחר כמה שנים? הנה כמה אופציות טובות עבור אביזרי מין

טבעת רטט  -טבעת רטט היא ויברטור קטן ושובב שעונדים על איבר המין הגברי . המוצר רוטט על האיבר בעת חדירה ומתאים לזוגות שרוצים להעמיק את ההנאה המינית שלהם על-ידי רטט עיסוי וגינלי כמו גם עיסוי שיעשה לאיבר המין הנשי וגברי בזמן חדירה הרגשה מופלאה.

רוקט פוקט – רוקט פוקט הוא ויברטור קטן מוצלח וזמין שאפשר להשתמש בו בדיסקרטיות בזמן יחסי מין. מדובר על ויברטור רוטט בצורת ליפסטיק שאפשר לקחת לכל מקום, הוא שקט במיוחד כך שלא שומעים אותו ברחבי הבית ויש זוגות שבוחרים את המוצר הזה להגברת ההנאה. 

חרוזים אנליים רוטטים – עוד מוצר מושלם שיאפשר לכם לגוון את החדירות ולחדור דווקא מהדלת האחורית. חרוזים אנאליים או דילדו רוטט וכולי – כולם מוצרים אהובים על גברים ונשים שיכולים להפוך את חיי המין שלכם להרבה יותר מספקים. 

אז אם אתם רוצים לשמור על הזוגיות כדאי להיכנס לקטלוג של חנויות סקס באינטרנט ולבחור את המוצרים שישמרו לכם על הזוגיות.

 

קראו גם: מה ההבדל בין דילדו לויברטור?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *