קרם לשיער

יש מוצרי טיפוח שיכולים לשפר את מראה השיער שלנו. לאפשר לנו לעצב אותו בקלות ולשמור על מראה מטופח ונאה לאורך שעות היום. אחד המוצרים הפופולאריים נקרא בשם קרם לשיער. מדובר על מוצר ייעודי שנמכר בחנויות הטיפוח וכן בצרכניות השונות. הקרם נועד לשימוש על שיער יבש או רטוב, בהתאם לצורך ולנוחות השימוש שלכם. הוא מעניק לשיער לחות נחוצה וגם גמישות והזנה. מה שמשפר את המראה ומקנה לשיער מרקם וברק.

לבחור קרם לשיער שמתאים לשיער שלכם

כדי להפיק תועלת מקרם עבור שיקום השיער למשל, חשוב מאוד לבחור קרם מתאים לשיער שלכם. יש סוגים שונים של קרמים לשיער אשר לכל אחד מהמוצרים התוויה מסוימת. יש קרם לשיער יבש, קרם לשיער מתולתל, קרם לשיער פגום ועוד. בכל אחד מהקרמים הללו יש רכיבים שונים אחוזים שונים – בהתאם למטרה של הקרם ולתועלת שנרצה להשיג ממנו. כדי שהקרם אכן יענה על הצורך שלנו חשוב לנו לבחור אותו בשימת לב מרובה. מה שיאפשר לנו להיות בטוחים כי הקרם עונה על הצורך ומשרת אותנו נאמנה.

קרם שמכיל רכיבים שמועילים לנו

לכל אחת יש שיער עם תכונות מסוימות, כל אחת מצפה מהקרם לשיער לפעולה אחרת. תמיד חשוב לנו לדעת מה בעצם מועיל לשיער שלנו ואילו רכיבים נחוצים לנו. במידה ואת יודעת מה את צריכה כדאי לבדוק על אריזת המוצר מה מכיל הקרם. במקרים רבים יהיה מסומן על המוצר בגדול אילו רכיבים מועילים קיימים במוצר. 

להתנסות ולהתרשם

תמיד חשוב להתנסות במוצר מבית לה בוטה. להכיר אותו ואת ההשפעה שלו על השיער שלנו. אחרי התנסות אחת או שתיים נוכל להסיק מסקנות ולהבין האם הקרם מתאים לנו ואיך נכון לנו להשתמש בו. כדי שהקרם אכן יועיל לשיער ולמראה שלנו!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *