פסנתר כנף יד שניה

מכלי הנגינה היפים והיוקרתיים ביותר, נמצא לו הפסנתר בראש הרשימה עם ביצועים מהפנטים וקולות חלומיים שרק פסנתר יכול להפיק. זאת מבלי שדיברנו על המראה הייחודי של פסנתר הכנף המהמם ועל יתרונותיו במוזיקה.

פסנתר כנף יד שניה

לא, לא חייבים לקנות את פסנתר הכנף הטוב ביותר שאתם מכירים, אפר לקנות פסנתר יד שנייה. ישנם פסנתרי כנף איכותיים ומקצועיים ברמות הגבוהות ביותר ביד שניה שתוכלו להרשות לעצמכם – בוודאי אם אתם נגני פסנתר כנף מתחילים.

פסנתרים דיגיטליים

לפסנתרים דיגיטליים, למרות שאינם שווים לפסנתרים אקוסטיים, יש כמה יתרונות. קודם כל, הם מאפשרים לכם להתחיל עם תקציבים צנועים יותר. עם מחירים שמתחילים ב- 5000 ₪ עד 20 ואפילו 30 אלף עבור רוב הדגמים ה"סטנדרטיים". 

הדיגיטליים, גם שובבים יותר עם הפונקציות המשולבות הנוספות שלהם (מטרונום, צלילים מגוונים, ליווי וכו'). הם קומפקטיים יותר מה שיכול להוות פתרון לגישה מסובכת (מדרגות קטנות) או לחללים קטנים (חדר שינה לילדים). 

איזה פסנתר לקנות?

מלבד עניין התקציב, יש רק קריטריון אובייקטיבי אחד שצריך לכבד: עוצמת רעש. כל עוד אתם הולכים לנגן בו בעיקר בשעות הערב, התשובה היא כן, תצטרכו פסנתר דיגיטלי. מעבר לעלות הנמוכה יחסים של פסנתר זה, הוא ישמש אתכם בשעות רבות יותר במהלך היום.

מהו התקציב שיש לכם

זו כנראה השאלה הראשונה שתישאלו כשתיכנסו לחנות מוזיקה. כמה אתם מוכנים להשקיע ברכישת פסנתר כנף יד שניה? שאלה זו חשובה כי היא מה שתנחה את הבחירה שלכם. התשובה שלכם בהחלט תהיה מקושרת לשימוש העתידי שלכם בפסנתר.

אם אתם מתחילים, אולי תעדיף לחכות כדי לראות אם אתם באמת אוהבים לנגן בפסנתר לפני שתשקול רכישה יקרה של פסנתר כנף או כל פסנתר אחר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *