מה מיוחד במדפסת UV?

יש מדפסות מסוגים שונים ולמטרות שונות, מדפסת דיו שהיא המוכרת ביותר שלרוב משתמשים בה בבית כאשר יש מעט הדפסות או כאשר רוצים הדפסות צבעוניות, מדפסת לייזר שיכולה להיות ביתית בשחור לבן או מקצועית, מדפסת תלת מימד, מדפסתUV  ועוד. מדפסת ה- UV הולכת ותופסת מקום נכבד ביותר ויותר בהרבה מאוד מקומות.

מהי מדפסת UV

מדפסת מסוג UV היא מדפסת אשר משתמשת בטכנולוגיה חדשה לצורך הדפסה באופן ישיר על גבי מוצר. מדובר על דיו UV מיוחד המוזרק ישירות למוצר עליו מדפיסים ובאמצעות נורת לד המקרינה אור אולטרה סגול הדיו מתייבש באופן מידי וגם ללא שום צורך לעשות משהו נוסף לאחר ההדפסה. 

מה מיוחד במדפסת מסוג UV

מדפסת UV מיוחדת מאוד מכמה סיבות:

  • מדפיסה על חומרים קשיחים כמו זכוכית, עץ, בטון, ברזל, פלסטיק, גומי ועוד.
  • הדפסה ישירה על המוצר ללא צורך בציפוי או הכנה מיוחדת.
  • ניתן להדפיס ישירות על מוצרים כמו עטים, דיסק און קי, תכשיטים, תיקים, קופסאות ועוד.
  • הדפסה מהירה ללא צורך בתהליך מיוחד לצורך ייבוש.
  • בעלת יכולה הדפסה גם צבע לבן.
  • הדפסה בשכבות ליצירת אפקט של תלת מימד.
  • עמידות גבוהה של ההדפסה גם בתנאי חוץ.

למי כדאי להשתמש במדפסת UV

אנשים רבים יכולים להפיק תועלת ממדפסת UV בעיקר כאלו שעוסקים בתחום של פרסום ומיתוג על ידי הדפסה על חפצים, הפקה של ציוד וחומרי פרסום שונים לתערוכות וירידים. כמו כן מעצבי פנים, מקומות המדפיסים אלבומים דיגיטליים, מקומות המייצרים קרטונים ואריזות במיתוג אישי ולמעשה גם בעלי עסקים קטנים המייצרים מתנות בהתאמה אישית, כאלו המעוניינים להדפיס על אריזות באופן מיוחד וכדומה, יכולים להפיק תועלת רבה משימוש במדפסת UV אותה ניתן לרכוש גם דרך אתר https://www.fritech.co.il/.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *