5 מוצרים שחייבים בכל משרד ביתי

עד לא מזמן, משרד ביתי שימש בעיקר פרילנסרים או עצמאים ובעלי עסקים קטנים. כיום, כל מי שעבר לעבוד מהבית אפילו כשכיר, בעצם צריך משרד ביתי ראוי לשמו. חמשת המוצרים הבאים הכרחיים בכל משרד ביתי ובזכותם תהיו אפקטיביים ותעבדו בנוחות. 

  1. כיסא משרדי נוח במיוחד 

סביר להניח שחלק גדול מיום העבודה שלכם אתם מעבירים בישיבה. על כן, המוצר החיוני עד מאוד בכל משרד ביתי יהיה כיסא משרדי נוח. בחרו כיסא שיתאים למידות גופכם ולמשקלכם. העדיפו כזה שמצויד עם משענת תומכת לגב וידיות לתמיכה במרפקים להקלדה נוחה. בצורה כזאת יום העבודה לא יסתיים עם כאבי גב או צוואר תפוס.  קראו על כיסאות גיימינג >>>

  1. מסך מחשב גדול ואיכותי

סביר להניח שיש לכם לפחות מחשב אחד בבית. שימו לב כי משרד ביתי יכול לעיתים להסתדר עם מחשב בעל מעבד בינוני, אך עדיף להתאים לו מסך גדול יותר. מסך איכותי ומוגדל יאפשר לכם לבצע את כל המשימות מבלי לעייף את העיניים. מסכי איכות מצוידים ביכולת כוונון מיטבית של עוצמת התאורה על פי שעות היממה. 

  1. מחשב התואם את המשימות שלכם 

וודאי כי יש לכם מחשב שתואם את המשימות הנוכחיות או הצפויות. אם תצטרכו להריץ יישומים כבדים, יש מקום לרכוש מחשב בעל מעבד חזק יותר עם זיכרון RAM משופר. שני אלה יאפשרו עבודה חלקה וזריזה. 

  1. התקני גיבוי משלימים 

בין אם אתם משתמשים באחסון ענן ובין אם לא, כדאי להוסיף התקני גיבוי משלימים. התקני גיבוי יאפשרו לכם לוודא כי כל המידע שאתם צריכים זמין לכם. 

  1. מערכת אל פסק 

משרד ביתי עם מערכת אל פסק שומר היטב על הציוד החשמלי. אל פסק שומר מפני קפיצות מתח רגעיות, בכל עת. 

מחפשים גם נינטדו סוויץ'? בקרו בחנות שלנו >>>

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *