שמלות סריג מהממות

תחום הביגוד הינו אחד מהתחומים שהאופנה המתחלפת משפיעה עליהם במיוחד. בניגוד לתחומי חיים אחרים שבהם לא חייבים לנהוג על פי צו האופנה, הרי שכאן אין מנוס, וחייבים להתאים את הרכישות לאופנה העכשווית. חנויות הבגדים מלאות בפריטי לבוש שונים אשר רובם ככולם מותאמים לאופנה השולטת כרגע וזאת בשל העובדה הפשוטה, שיצרני הבגדים מתאימים גם הם את עצמם לצו האופנה ומייצרים את הבגדים ש'הולכים' היום.

אחד מהטרנדים החדשים והעדכניים ביותר בתחום הביגוד הם בגדי הסריג. בגדים אלו מיוצרים מבדים סרוגים בשלל גזרות ובמבחר צבעים וכמובן, ניתן למצוא את כל הסוגים של פרטי הלבוש שמיוצרים מבדים אלו. אחד מפריטי הלבוש הללו הן שמלות הסריג.

מה שצריך לדעת על שמלות סריג

שמלות סריג מיוצרות מבדים סרוגים כפי שניתן להבין מהשם שלהן ובדרך כלל הן נפוצות יותר ונמכרות יותר בעונת החורף שאז מחפשים בגדים מבדים מחממים. שמלות סריג הינן שמלות מרשימות במיוחד בשל העובדה כי בדי הסריג נצמדים לגוף ומבליטים אותו יותר מאשר בדים מסוגים אחרים. מה שכן, למרות השם החורפי שלהן, עדיין ניתן למצוא שמלות סריג שעשויות מבדי סריג דקים והן מתאימות גם לעונת המעבר ואפילו לקיץ.

שמלת סריג – לא לרזות בלבד

בנות רבות טועות לחשוב כי שמלות סריג מיועדות לרזות בלבד, אבל זה לא נכון בכלל. שמלות סריג מגיעות במבחר גזרות ולכן הן מתאימות לסוגים שונים של מבני גוף. כך שגם אם את בעלת מבנה גוף רחב ולא מחוטב בעליל, עדיין לא תאלצי לקנות שמלות עממיות ופשוטות ולוותר על החלום שלך – לבישת שמלת סריג, אלא תוכלי בהחלט לרכוש לעצמך שמלת סריג מהממת בגזרה כזאת שתחמיא למראה הגוף שלך ותעמוד עלייך באופן מושלם. למידע נוסף אודות שמלות לדתיות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *